ایسنا نوشت:

جانشین ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه نخواهیم داد قطار انتخابات از ریل قانون خارج شود.

 حسنعلی نوری در مراسم کارگروه همایش توجیهی آموزشی مسوولان و کارشناسان انتخابات مجلس نهم در استان‌های البرز، سمنان و قم گفت: کارگزاران انتخابات به موضوع نظرسنجی توجه اساسی داشته باشند و اجازه ندهند نظرسازی در زمان انتخابات صورت گیرد.

وی تصریح کرد: نظارت دقیق بر کارها از وظایف مهم و اساسی شما بوده که باید مد نظر قرار گیرد و تیم‌های مختلفی را برای این کار تشکیل دهید.

جانشین ستاد انتخابات کشور بر انجام کارهای جمعی تاکید کرد و گفت: انتخابات یک کار جمعی است و باید کار جمعی را گسترش دهیم تا بتوانیم یک انتخابات مناسب را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: فرمانداران جلسات را با دستگاه‌های مختلف برگزار کرده و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا در روز انتخابات مشکلی به وجود نیاید.

نوری ضمن تاکید بر برگزاری سالم و به دور از حاشیه انتخابات مجلس گفت: نمی‌گذاریم قطار انتخابات از ریل قانون جدا شود و نسبت به این امر اهتمام داشته و با تمام توان در این امر تلاش خواهیم کرد.

جانشین ستاد انتخابات کشور ادامه داد: حرکت در مدار قانون موجب رفع تمام شک و تردیدها شده و خودمان را موظف به اجرای قانون می‌دانیم.

/29212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =