انتقال بیش از ۲۸۸ میلیون لیتر انواع فرآورده‌ نفتی در تعطیلات نوروز امسال

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق گفت: در تعطیلات نوروز امسال بیش از ۲۸۸ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در حوزه عملکردی این منطقه توسط خطوط لوله این منطقه انتقال یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ حسین ابراهیمی افزود: بیش از ۸۹ میلیون لیتر این فرآورده‌ها مربوط به فرآورده بنزین است.
وی با اشاره به اینکه در همین مدت ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید نیز انتقال یافته؛ اضافه کرد: سهم نفت گاز (گازوئیل) پاک(یورو۴) از این رقم ۱۰۰میلیون لیتر و نفت گاز معمولی حدود ۸۵ میلیون لیتر است.
معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با اشاره به اهمیت سوخت رسانی به نیروگاه‌های موجود در حوزه استحفاظی این منطقه؛ خاطر نشان کرد: بیشترین میزان فرآورده رسید شده در این بازه زمانی در تاسیسات مشهد مقدس با حدود ۸۸ میلیون لیتر و کمترین آن در تاسیسات دامغان با حدود ۱۰ میلیون لیتر است.
شایان ذکر است: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با حدود ۱۰۰۰ کیلومتر خط لوله وظیفه سوخت رسانی به پنج استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، گلستان و سمنان و نیروگاه‌های سیکل ترکیبی خیام نیشابور، شهید بسطامی شاهرود و شهید باکری سمنان را عهده‌دار است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1892744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =