کاهش تصدی گری  دردستور کار دولت سیزدهم  قرار گرفته است

ایرنا نوشت : دستیار استاندار چهارمحال و بختیاری در امر مردمی‌سازی دولت گفت: وظیفه دولت باید روان‌سازی، نظارت و هدایت باشد و کار را به دست مردم بسپارد اگر این اقدام‌ها انجام شود قدم بزرگی در این راستا برخواهیم داشت.

سید جمال الدین خدابخشی افزود: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب در چهار ساحت تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری، اجرا و نظارت، مردم باید وارد میدان شوند و ایفای نقش کنند به همین منظور دستیاران فرمانداران در بحث مردمی‌سازی دولت در بیشتر شهرستان‌های استان به جز یکی یا ۲ مورد معرفی و در حال فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: ماموریت ستاد حکمرانی مردم و دستیاران فرمانداران در بحث مردمی‌سازی دولت شناسایی جریان‌های حلقه‌های میانی در حوزه‌ها و زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها به شمار می‌رود که هم‌اکنون این جریان‌ها در حال فعالیت هستند.

دستیار استاندار چهارمحال و بختیاری در امر مردمی‌سازی دولت گفت: ستاد حکمرانی مردم و دستیاران فرمانداران در بحث مردمی‌سازی دولت شناسایی اقدام‌هایی است که می‌شود در حوزه‌های مختلف به مردم واگذار کرد.

وی تاکید کرد: به طور مثال در حوزه اقتصادی اگر فعالیتی وجود دارد که می‌شود مردم آن‌را انجام دهند روان‌سازی و کارها و فعالیت‌ها به مردم واگذار شود.

خدابخشی با تاکید بر اینکه تمام تاکید شبکه مردمی‌سازی دولت این است که دولت نباید تصدی‌گری کند، تاکید کرد: وظیفه دولت باید روان‌سازی، نظارت و هدایت باشد و کار را به دست مردم بسپارد اگر این اقدام‌ها انجام شود قدم بزرگی در این راستا برخواهیم داشت.

دستیار استاندار چهارمحال و بختیاری در امر مردمی‌سازی دولت گفت: مردمی‌سازی به معنی این است که کارها را در قالب تشکیل تعاونی‌ها، برنامه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی به مردم سپرد.

وی اضافه کرد: تمام حرف و کلام فعالان بحث مردمی‌سازی دولت این است که مردم باید در تمام شئون حکمرانی ایفای نقش کنند.

خدابخشی افزود: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب مردم باید در چهار ساحت تصمیم‌سازی، تصمیم گیری، اجرا و نظارت وارد میدان شوند و به ایفای نقش بپردازند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1892173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =