فیلتر بنزین سانتافه مناسب و مطمئن از کدام فروشگاه تهیه کنیم؟

خودروی هیوندای سانتافه یکی از محصولات محبوب و پر فروش شرکت هیوندای موتورز است که در سال 2001 میلادی طراحی و تولید شد. پس از آن مدل های دیگر این خودرو در سال های بعد به تولید رسید و روانه بازار فروش شد.

نسلی از هیوندای سانتافه که به ایران نیز وارد شده، مربوط به سال های 2007 به بعد است که بسیار مورد استقبال ایرانیان قرار گرفت. این خودرو نسبت به نسل اول خود بهبود عملکرد داشته و دید عقب خودرو بهتر شده بود. ضمنا در قدرت و شتاب خودرو نیز ارتقا صورت گرفته بود. یکی از قطعات یدکی خودروی محبوب سانتافه که بسیار پر مصرف است، فیلتر بنزین است که باید در تهیه آن دقت کافی داشت.

عملکرد فیلتر بنزین سانتافه

فیلتر بنزین سانتافه قطعه ای کوچک است که وظیفه جلوگیری از ورود ذرات بزرگ به داخل باک بنزین را بر عهده دارد. همواره به دلیل وجود کثیفی در مخازن ذخیره سوخت و همچنین شلنگ های انتقال سوخت احتمال وجود آلودگی و کثیفی درون بنزین وجود دارد. همچنین ممکن است داخل پمپ بنزین های قدیمی ذرات زنگ زده فلزی وجود داشته باشد که درون بنزین شناور شده و به همراه شلنگ بنزین وارد باک بنزین خودرو شود. فیلتر بنزین سانتافه در داخل باک قرار می گیرد و تمام بنزین ورودی به داخل باک ابتدا از این قطعه عبور می کند و از ورود ذرات بزرگ داخل باک جلوگیری می کند. همچنین داخل این فیلتر آهنربا قرار گرفته است تا ذرات فلزی زنگ زده را به خود جذب کرده و مانع از ورود آن ها به داخل باک بنزین سانتافه شود. تعویض دوره ای فیلتر بنزین سانتافه در هر 20 تا حداکثر 30 هزار کیلومتر مسافت، می تواند موجب بهبود عملکرد خودرو و افزایش عمر پمپ بنزین خودرو شده و به شتاب گیری و سرعت بهتر خودرو کمک کند.

انواع فیلتر بنزین سانتافه

امروزه انواع فیلتر بنزین سانتافه در بازار موجود است. با توجه به تاثیر فیلتر بنزین بر پمپ بنزین خودرو و عملکرد سوخت رسانی بهتر خودرو، تهیه فیلتر بنزین سانتافه اصل و با کیفیت اهمیت زیادی پیدا می کند. انواع شرکت های داخلی و خارجی دست به تولید فیلتر بنزین سانتافه زده اند. از این رو یافتن فیلتر بنزین با کیفیت و ساخت کره تا حدودی مشکل است و خرید آن از فروشگاه های نامعتبر ممکن است منجر به خرید فیلتر اصل و غیر اصل شده شود حالی که قیمت فیلتر اصل را از افراد دیگر استعلام کرده‌اند.

فیلتر بنزین سانتافه با کیفیت مطمئن و قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی یدک هاب در سال 1394 تاسیس شد و انواع قطعات یدکی خودروهای هیوندای و کیا را به کشور وارد کرده و به دارندگان این خودروها عرضه کرد. برای خرید فیلتر بنزین سانتافه با کیفیت منحصر به فرد، یدک هاب در دسترس شماست. همچنین برای خرید چراغ جلو آوانته و قطعات دیگر خودروی هیوندای مانند واشر کامل سوناتا می توانید به یدک هاب مراجعه کنید. سایر قطعات پر مصرف از جمله کمک فنر سراتو سایپایی و سایر قطعات یدکی خودروهای مختلف هیوندایی و کیا در یدک هاب موجود است. با یدک هاب به راحتی قطعات یدکی خودروی خود را تهیه کنید و از کیفیت و قیمت آن ها مطمئن و آسوده خاطر باشید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1890822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =