خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در استان سمنان قابل‌تقدیر است

استاندار سمنان: خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و زائران امام هشتم(ع) در استان سمنان قابل‌تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی در سیزدهمین جلسه ستاد خدمات سفر استان سمنان برگزار شد، گفت: در طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ در تمامی حوزه‌های خدمات‌رسانی ازجمله اسکان، نظارت و بهداشت، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، نیروهای انتظامی، امدادی و ... و در رأس آن دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان سمنان عملکرد مناسبی داشتند و با ارائه خدمات ارزشمند و مطلوب خود توانستند رضایت مسافران نوروزی و زائران امام هشتم (ع) را در استان سمنان جلب کنند که این امر قابل‌تقدیر و قدردانی است.

استاندار سمنان گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ تاکنون،۳۵۸ هزار و ۳۰۱ نفر از جاذبه‌های تاریخی و مذهبی، طبیعی و موزه‌های استان سمنان بازدید کردند و بالغ‌بر ۲۰۰ هزار نفر مسافر و زائر در استان سمنان اسکان داده‌شده‌اند.

سید محمدرضا هاشمی بابیان اینکه استان سمنان در مسیر حرم رضوی قرار دارد و سالیانه میزبان بیش از ۲۰ میلیون زائر است، گفت: در استان سمنان ستاد خدمات سمنان مانند سال قبل فعال و دایر است و پس از تعطیلات نوروز تا پایان تعطیلات عید سعید فطر نیز خدمت‌رسانی به مسافران و زائران تداوم دارد.

او افزود: معرفی نقاط احصاء شده به‌منظور احداث و استقرار مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین جاده‌ای به‌ویژه در مسیرهای فرعی در قالب بسته‌های فرصت‌های سرمایه‌گذاری ویژه بخش خصوصی از نمونه اقداماتی است که در سال جاری باید به‌صورت جدی انجام شود.

استاندار سمنان اصلی‌ترین مشکل استان سمنان درزمینه خدمات سفر تصادفات جاده‌ای دانست و افزود: اقداماتی برای کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای اصلی و مواصلاتی استان انجام داده‌ایم که مؤثر بوده است اما در جاده‌های فرعی با مدیریت امکانات باید تصادفات را به حداقل رساند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1890817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =