پناهیان: رهبری به یک دانشجو گفتند هم اینجا می توانید از من انتقاد کنید هم در مطبوعات

علیرضا پناهیان گفت: یکبار دانشجویی در حضور رهبری پرسید چرا نمی‌شود به رهبر انتقاد کرد؟ آقا هم در جواب گفتند چرا نمی‌شود؟ هم در اینجا می‌شود و هم در مطبوعات.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا پناهیان در بخش هایی از یک برنامه تلویزیونی گفت: بعضی‌ها از زمان امام خمینی (ره) و همچنین بعد از ایشان دوست‌دارند شان ولایت را پایین بیاورند و عادی‌سازی کنند. مقاله‌ها نوشتند که آقا قداست ندهید! بحث قداست دادن نیست.

آنگونه که انتخاب روایت کرده، وی ادامه داد: یکبار دانشجویی در حضور رهبری پرسید چرا نمی‌شود به رهبر انتقاد کرد؟ آقا هم در جواب گفتند چرا نمی‌شود؟ هم در اینجا می‌شود و هم در مطبوعات.

پناهیان گفت: آن زمان هم مطبوعات در اختیار کسانی بود که مثل آب‌خوردن انتقاد می‌کردند. حتی در حد روسای جمهور بوده که رهبری یک حرفی می‌زدند و آنان دو روز دیگر حرف دیگری می‌زدند.

وی افزود: رهبری مظلومانه جمله‌ای را فرمودند و من خدا را شاهد می‌گیرم که معلوم بود ایشان این حرف را برای خودشان نگفتند.

پناهیان تصریح کرد:رهبری تعبیری شبیه به این داشتند که چه وجهی دارد کسی که با یک اشاره او در لحظه‌های حساس باید نیروها بسیج شوند، مدام او را در جامعه تخطئه کنند؟ و شان او را پایین بیاورند؟

او گفت: وقتی امام خمینی(ره) می‌فرمایند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد، نمی‌خواهند خودشان را مطرح کنند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889641

برچسب‌ها