فارس نوشت:

معاون حقوقی و پارلمانی دیوان محاسبات کشور، "کسری بودجه" دولت در سال جاری را تأیید کرد و گفت که پیش‌بینی می‌شود در 6 ماه دوم سال هم متأسفانه کسری بودجه وجود داشته باشد.
حمید تیموری معاون حقوقی و پارلمانی دیوان محاسبات کشور  با اشاره به آمادگی این دیوان برای ارائه گزارش تفریغ بودجه گفت: دیوان در تلاش است که گزارش تفریغ بودجه 6 ماه اول سال جاری را قبل از تقدیم لایحه بودجه سال آینده کل کشور به مجلس تقدیم کند.

وی در همین زمینه افزود: دولت بر اساس قانون باید 15 آذرماه جاری لایحه بودجه سال آینده را به مجلس تقدیم می‌کرد که این کار را نتوانست انجام دهد و لایحه بودجه هم‌اکنون در کمیسیون‌های دولت مطرح است.

معاون حقوقی و پارلمانی دیوان محاسبات تصریح کرد:‌ پیش‌بینی ما این است که با توجه به روند پیش‌رو، دولتمردان نمی‌توانند تا پایان آذر هم لایحه بودجه سال 91 را تقدیم مجلس کنند.

تیموری ادامه داد: البته دیوان محاسبات تلاش دارد که تا اوایل دی ماه سال جاری گزارش تفریغ بودجه 6 ماه نخست سال 90 را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.

به گفته وی، دولت در 6 ماه ابتدای سال جاری کسری بودجه داشته و پیش‌بینی می‌شود که در 6 ماه دوم سال هم متأسفانه کسری بودجه وجود داشته باشد.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ramon IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    0 0
    پس کی بود هفته قبل اعلام کرد تو تی وی که ما اصلا کسری نداریم ! آخه با این پول نفت چه می کنن من نمیدونم.