تصاویر| وقتی بچه‌های توپ‌جمع‌کن‌، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند

برخی از بچه‌هایی که در حاشیه زمین فوتبال به تماشای بازی تیم محبوب خود می‌نشستند و وظیفه توپ‌جمع‌کنی را بر عهده داشتند به قهرمانان بزرگ‌ترین تورنمنت باشگاهی اروپا تبدیل شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هر بچه‌ای رویای تماشای بازی قهرمانان خود از فاصله چند متری را دارد. اما چیزی که قضیه را شگفت‌انگیز می‌کند رسیدن از جایگاه توپ‌جمع کنی به فاتحان لیگ قهرمانان است.

فیل فودن

به نقل از خبر ورزشی روزی که سرخیو آگوئرو در سال ۲۰۱۲ گل قهرمانی را مقابل کوئینزپارک به ثمر رساند، او آنجا بود. پسربچه‌ توپ‌جمع‌کنی که به یکی از برترین بازیکنان انگلیسی تبدیل شده و در سال ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با منچسترسیتی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد.

تصاویر| وقتی بچه های توپ‌جمع‌کن‌، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند

کالوم هادسون اودوی

هرازگاهی یک پسر توپ‌جمع‌کن به ستاره نمایش تبدیل می‌شود و این دقیقاً همان چیزی است که برای کالوم هادسون اودوی ۱۳ ساله اتفاق افتاد؛ زمانی که ساموئل اتوئو در سال ۲۰۱۴ سومین گل خود را مقابل منچستریونایتد به ثمر رساند و دستان هادوسون اودوی خندان را گرفت. هادسون اودوی در سال ۲۰۲۱-۲۰۲۰ با چلسی جام لیگ قهرمانان را بالای سر برد.

تصاویر| وقتی بچه های توپ‌جمع‌کن‌، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند

وسلی اسنایدر

این بازیساز هلندی در سال ۱۹۹۱ به رده جوانان آژاکس پیوست؛ تیمی که شاهد بهترین بازیکنان یک نسل بود، از جمله کلارنس سیدورف، مارک اورمارس، ادگار داویدس و پاتریک کلایورت، و همچنین فرانک رایکارد باتجربه که اسنایدر زمانی به عنوان توپ‌جمع کن با او عکس گرفته بود. اسنایدر در سال ۲۰۱۰-۲۰۰۹ با اینتر قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کرد.

تصاویر| وقتی بچه های توپ‌جمع‌کن‌، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند

ترنت الکساندر آرنولد

ترنت الکساندر آرنولد در سال ۲۰۱۴ زمانی که لیورپول ۲-۰ به چلسی در آنفیلد باخت، توپ‌جمع کن این تیم بود و در سال ۲۰۱۹-۲۰۱۸ با تیم محبوبش قهرمان لیگ قهرمانان شد.

تصاویر| وقتی بچه های توپ‌جمع‌کن‌، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =