۵ نفر
۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
بایدن باز هم به پوتین توهین کرد

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود توهین و او را «قصاب» خواند.

به گزارش خبرآنلاین، «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی در تجمعی در کارولینای شمالی مدعی شد «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه یک «قصاب» است و واشنگتن می‌تواند در صورت افزایش مالیات‌های میلیاردرها از اوکراین همچنان حمایت کند.

پایگاه اطلاع‌رسانی کاخ سفید نوشت که جو بایدن در سخنرانی خطاب به رای‌دهندگان در کارولینای شمالی در عین حال از یک طرح برای افزایش مالیات بر درآمد افراد قشر پردرآمد و رساندن نرخ این مالیات از ۸.۲ درصد به ۲۵ درصد صحبت کرده است.

به گفته رئیس جمهور آمریکا، این طرح می‌تواند باعث کسب ۴۰۰ میلیارد دلار از راه این مالیات در عرض ۱۰ سال آینده شود.

به نقل از ایسنا رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: «تصور کنید ما با این پول چه کارهایی می‌توانستیم انجام دهیم. ما می‌توانستیم به شکلی اساسی کسری بودجه فدرال را کم کنیم. ما می‌توانستیم خدمات مراقبت در منزل را تضمین کنیم. ما می توانستیم خیلی کارهای اساسی دیگر را انجام دهیم از جمله اینکه سرانجام حمایت از اوکراین در برابر پوتین قصاب را تضمین کنیم.»

بایدن که تا کنون توهین‌های مکرری به رئیس جمهور روسیه داشته پیش از این نیز از پوتین با لفظ قصاب و خونریز توصیف کرده بود. رئیس‌جمهور آمریکا در جریان دیدار از یک اردوگاه آوارگان اوکراینی در ورشو با پرسش از سوی خبرنگاران درباره اینکه پوتین مواجه شده و پاسخ داد: «او یک خونریز است.»

اوایل اسفند ماه گذشته نیز رئیس جمهور آمریکا به پوتین در یک مراسم خصوصی در سان فرانسیسکو توهین کرده و او را «دیوانه» و «حرامزاده» خوانده بود.

«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه در آن زمان در واکنش به این توهین بایدن گفت: «این اظهارات سخیف از زبان رئیس دولت آمریکا بعید بود توهین او به رئیس‌جمهور یک کشور مانند پوتین ننگ بزرگ برای خود ایالات متحده است.»

بایدن همچنین به تمدید تحریم‌ها علیه روسیه برای یک سال دیگر به بهانه دست داشتن در حملات سایبری پرداخت. دولت بایدن مدعی شده است فعالیت‌های شرورانه چشمگیر در فضای مجازی همچنان تهدیدی نا معمول و فوق العاده را متوجه امنیت ملی، سیاست خارجی و اقتصاد آمریکا می‌کند.

جو بایدن یک لایحه برای تامین بودجه دولت خود به ارزش ۱.۲ تریلیون دلار را امضا و از مجلس نمایندگان آمریکا درخواست کرد لایحه بودجه‌ای به بن‌بست خورده شامل کمک‌ها برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تصویب کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 18
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    قصاب جانی دیکتاتور و ضد بشریت
  • نفهم IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    نمیفهمه
  • رامین DE ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    خونریز که نتانیاهو وبایدن ومکرون ورسای جمهور آلمان انگلیس ووزرا جنگشون هستن
  • رضا IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    تو از همه قصاب تری. شریک خون ۳۲۰۰۰ زن و کودک بی دفاع در غزه تو هستی. تو همدست و پشتیبان جلادی. اوکراین و روسیه در کنار هم راحت زندگی میکردند.از وقتی شما دموکراتها اومدیدجنگ شروع شدو با رفتن شما هم جنگ تمام خواهدشد.
  • ناشناس IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    البته جوبایدن همچین بی مورد هم نگفته پوتین هم یم دیکتاتور و هم یک قصاب است
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    16 76
    گرگ برادر شغال همتون عین هم هستین
  • ناشناس IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    تو قصاب نیستی ؟؟! پوتین که به خاطر دفاع از کشورش حمله کرد که اوکراین رو پایگاه جاسوسی خودتون بر علیه روسیه کرده بودید. اما تو چرا روز اول جنگ اونهمه کمک و سلاح در اختیار نتایاهوی روانی قرار دادی تا ۴۰ هزار انسان بیگناه رو قتل عام کنه؟؟؟ تو چرا یمن رو که می‌خواست با تحت فشار قرار دادن اقتصاد اسرائیل جنایتکار نتایاهوی جانی رو محبور به آتش بس کنه با کمک ناتو بمباران میکردی ؟؟ تو چرا با آتش بس موافق نبوده و نیستی و پشت هم وتو میکردی ؟؟؟ تو شاید قصاب نباشی اما چاقوی قصاب رو براش تهیه می‌دیدی و به عبارتی همکار قصاب و کمک قصابی ! آیا نظر من درج میشه ؟؟ ای کاش بشه ....
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    مگه پوتین خونریز نیست!!؟
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    بایدن خرفت در غزه چند نفر را کشتی ۳۳ هزار که۷۰درصد انها کودک وزن بودند
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    از ریس جمهور آمریکا انتظار ادب و تربیت دارین،؟!!! انتظار شما عجیب است
  • Gholam IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    همچین گفتید توهین آدم میگه ک فُحش خار و مادر داده ب پوتین! یا خیلی بدتر، توهینهای ناموسی...
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    چرا به اسراییلی نمیگی قصاب لعنتی
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    پوتین جنایتکار
  • فریدون DE ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    بایدن جنایتکار متوجه نیست که در انتخابات سال آینده توسط همین پوتین به زباله دان خواهد رفت و اقدامات هوشمندانه پوتین بود که بایدن پیر الزایمری جنایتکار و کابینه صهیونیستی وی به زباله دانی انتقال داده خواهند شد