استاندار خوزستان شخصا مدیریت  امور مناطق و سازمان های شهرداری اهواز را در دست گرفت

مهر نوشت : استاندار خوزستان بر بسیج امکانات و نیروها به منظور شتاب بخشیدن به روند تخلیه آبگرفتگی‌های اهواز تاکید کرد و گفت: شرایط معابر درگیر با آبگرفتگی‌ها و همچنین اقدامات و تمهیدات مربوطه با این شرایط با جدیت درحال بررسی و نظارت است.

علی اکبر حسینی‌محراب بامداد دوشنبه در نشست بررسی روند عملیات دفع آب‌های سطحی که در محل شهرداری اهواز برگزار شد اظهار کرد: تمام امکانات و تجهیزات ارگان ها و شرکت ها باید در جهت رفع آب های سطحی مورد استفاده قرار گیرد.

حسینی محراب گفت: انتظار داریم که از قبل کار اطلاع رسانی به مردم انجام شود تا آنها با مشکل مواجه نشوند. باید با مردم به صراحت صحبت کرد و اطلاعیه لازم را صادر کرد تا متوجه خطر شوند.

استاندار خوزستان گفت: در مواقع بحران همه مسئولان باید در یک راستا حرکت کنند و با تشکیل ستاد بحران جریان همدلی را تقویت و آسیب شناسی لازم را انجام داد و در این مواقع باید با جدیت از اقدامات جزیره‌ای پرهیز کرد.

مدیریت در کارها برای رفع آب گرفتگی ها بسیار مهم است

استاندار خوزستان ادامه داد: مدیریت در کارها بسیار مهم است و باید با همفکری و همدلی نسبت به رفع آب گرفتگی ها اقدام کرد تا تلاش‌ها به موفقیت ختم شود. باید هماهنگی ها و تقسیم کار به وضوح روشن باشد تا با مشکل مواجه نشویم.

وی افزود: اولویت دستگاه های خدمات رسان جلوگیری از ورود آب باران به منازل باشد تا مردم به زحمت نیافتند.

حسینی محراب گفت: قصور و کوتاهی از هیچ ارگانی پذیرفتنی نیست و همه باید در خدمت مردم باشند.

بارش باران از روز یکشنبه در اهواز و دیگر نقاط خوزستان آغاز و به مدت سه ساعت ادامه داشت. همچنین برابر اعلام اداره کل‌ هواشناسی خوزستان، بیشترین میزان بارش باران استان در اهواز با ۳۸.۵ میلیمتر ثبت شد.

هم‌اینک با تلاش عوامل شهرداری و آبفا، روند دفع اب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی ها در کلانشهر اهواز ادامه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =