۵ نفر
۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
معرفی مرجع تولید تخم نطفه دار طوطی و مرغ

تولید تخم نطفه دار مرغ و خروس زینتی و طوطی جهت جوجه کشی، یکی از بهترین راهکارها برای کسب درامد فعال است که امروز در ایران از این شغل افراد بسیاری به درآمد و سود می رسند.

فروش تخم نطفه دار طیور و طوطی سانان بزرگ و پردرامد ترین نژاد ها برای جوجه کشی، یکی از مشاغل فعال است. جوجه کشی طبیعی نسبت به جوجه کشی مصنوعی کمتر توصیه می شود زیرا درصد ریسک انجام کار این نوع بسیار بالا است و امکان بلند شدن پرنده از روی تخم وجود دارد. بهترین روش برای انجام جوجه کشی موفق و راندمان بالا، انجام این کار با استفاده از تخم نطفه دار با کیفیت و تازه و دستگاه جوجه کشی هوشمند و اتوماتیک است. تخم نطفه دار هرچقدر تازه تر باشد، راندمان و میانگین جوجه شدن آن تخم نیز بسیار بالاتر خواهد بود. تخم نطفه دار باید دارای رگه های خونی قرمز مایل به سیاه رنگ باشد که قابلیت تشکیل جنین داخل تخم را دارد و باید دما و رطوبت لازم نیز در طول دوره جوجه کشی فراهم شود تا جوجه داخل تخم تشکیل شود. تولید و عرضه تخم بارور طیور و مرغ زینتی میتواند برای انجام دهنده این کار سودمند باشد. جوجه کشی از تخم نطفه دار یکی از بهترین و کار آمد ترین راه ها و شغل ها برای کسب درآمد مستمر است. جوجه کشی از تخم های نطفه دار بسیاری از طیور بزرگ، هزینه های زیاد تری نسبت به دیگر نژاد های طیور و حتی طوطی سانان دارد به همین دلیل میتوان در محیط خانه ها و حتی باغات به پرورش و جوجه کشی از تخم نطفه دار طوطی سانان روی آورد.
اصولا تخم نطفه دار به تخمی گفته می شود که دارای رگه های خونی روی سفیده تخم باشد و بعد از گذشت دوره جوجه کشی که در هر طوطی و ماکیان متفاوت است، امکان تبدیل شدن به جنین و جوجه یک‌روزه را داشته باشد.

تولید تخم نطفه دار طیور و طوطی سانان در شرکت آذر جوجه

یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت ها که در زمینه پرورش و عرضه تخم نطفه دار در ایران فعالیت دارد، شرکت آذر جوجه است که دارای 6 سالن بزرگ 6 هزار متری در شهر ارومیه برای نگه داری و تولید تخم نطفه دار طیور و طوطی سانان مانند تخم نطفه دار طوطی کاکادو و کاسکو، بوقلمون و غاز و اردک، شتر مرغ و قرقاول های زینتی، است. این شرکت تمامی محصولات خود را به صورت نطفه بینی شده به فروش می رساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تخم نطفه دار و نژاد های موجود در این مجموعه به وبسایت این شرکت مراجعه کنید یا با شماره های درج شده در تماس باشید.
https://www.azarjooje.net

تخم نطفه دار طوطی سانان در آذر جوجه چگونه تولید و عرضه می‌شود؟

این شرکت با بهره گیری از دانش و علم و روز دنیا و با استفاده از متد های جدید تکثیر طوطی سانان، اقدام به این کار کرده است. تخم نطفه دار طوطی سانان در این مجموعه با استفاده از روش مصنوعی و از طریق تلقیح مصنوعی انجام می شود. در این روش از تخم گیری پرندگان، تمامی تخم های گذاشته شده توسط پرندگان، نطفه دار هستند و درصد بالایی برای جوجه کشی دارند. تخم نطفه دار طوطی کاسکو، تخم نطفه دار طوطی کاکادو، تخم نطفه دار طوطی ماکائو آرا، تخم نطفه دار طوطی ملنگو، شاه طوطی و عروس هلندی به صورت تضمینی به مشتریان عزیز ارائه می شود.

معرفی مرجع تولید تخم نطفه دار طوطی و مرغ

چه پرندگان و طیوری را جوجه کشی کنیم تا سودمند باشد؟

امروزه با توجه به کمبود مکان های مناسب برای جوجه کشی و تکثیر پرندگان و طیور بزرگ، میتوان به جوجه کشی از طوطی سانان گران قیمت کمیاب و نایاب پرداخت تا از این راه بتوان به سود و درآمد سرشار رسید. تخم نطفه دار بوقلمون، شترمرغ، اردک، غاز، کبک، بلدرچین، غاز، قوغاز، قو، طاووس ها و مرغ های زینتی و گوشتی و تخم گذار مانند بوقلمون های گوشتی و تخم گذار و مرغ های زینتی مانند نژاد های ابریشمی، لوهمن، سلطان رزکامپ، جیبر، لاری، کوشین و مرندی که نیاز به جای بزرگ برای نگه داری و پرورش دارند، در مجموعه بزرگ آذر جوجه تولید، تکثیر و نگه داری می شوند. اما طوطی سانان را میتوان حتی در محیط خانه هم پرورش داد. تخم نطفه دار طوطی تضمینی را میتوان با مشاوره‌ی کارشناسان مجرب و با تجربه، به جوجه تبدیل کرد. جهت این کار با شماره 09145139538 در تماس باشید =.

اصول جوجه کشی چیست؟

در مرحله اول برای جوجه کشی موفق بایستی دستگاه جوجه کشی اتوماتیک، به‌روز و هوشمندی که بتواند کنترل دما، رطوبت، چرخش و روزشماری را به درستی انجام دهد، تهیه کرد و سپس به تهیه تخم نطفه دار مناسب اقدام کرد. این کار را در محیطی آرام و دارای دما و رطوبت مناسب شروع کنید. قبل از جوجه کشی بهتر است دانش و علم این کار را با مطالعه، کتاب خوانی و مشورت با افراد با تجربه در این کار، را کسب کنید تا بعد از اقدام به این کار، متضرر نشوید. جوجه کشی طبیعی یکی از روش های دیگر برای کسب درآمد از تخم بارور پرندگان و طیور است اما در این روش، امکان بلند شدن پرنده از روی تخم ها هست و این دلیل محکمی برای استفاده کردن از دستگاه های جوجه کشی حاضر و هوشمند است.

معرفی مرجع تولید تخم نطفه دار طوطی و مرغ

جوجه کشی از تخم بارور چه طوطی هایی بهره وری بیشتری دارد؟

اگر در محیط خانه اقدام به جوجه کشی از تخم نطفه دار طوطی سانان می کنید، باید طوطی هایی مانند کاسکو، کاکادو، شاه طوطی، ملنگو، عروس هلندی، ماکائو و طوطی برزیلی را برای جوجه کشی انتخاب کنید تا سود بهتری داشته باشید. تخم نطفه دار طوطی در صورت جوجه کشی کردن، میتواند تا 12 برابر هزینه خرج شده را طی 30 روز بازگرداند. این مقوله در صورتی انجام می شود که عمل جوجه کشی با موفقیت انجام شود. پس حین انجام و شروع این کار نهایت دقت را داشته باشید. بعد از جوجه گیری از تخم های طوطی ها، میتوان آنها را بزرگ کرد و بعد از بلوغ، از مولد سازی آنها نیز به درآمد قابل توجهی دست یافت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1887927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =