ماندگاری زائران نوروزی امسال بیشتر از سال‌های قبل است

فرماندار شهرستان مشهد گفت: با توجه به همزمان بودن تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان، میزان ماندگاری زائران نیز بیشتر خواهد بود و این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محسن داوری، فرماندار شهرستان مشهد در حاشیه مراسم «میثاق خادمان اسکان نوروزی فرهنگیان مشهد» با بیان اینکه ۵۹۰ هزار شب اقامت در سه حوزه اقامتگاه‌های رسمی، موقت و اضطراری برای زائران نوروزی مشهد پیش‌بینی شده، اظهارکرد: در این راستا قرارگاه خدمات زائران مشهد با شماره تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ به صورت شبانه‌روزی فعال و آماده راهنمایی و پاسخگویی به زائران نوروزی مشهد است.

داوری گفت: طبق تمهیدات اندیشیده شده، ظرفیت‌های اقامتی متمرکز است و اقامتگاه‌های مورد نیاز زائران، با توجه به درخواست آن‌ها تامین خواهد شد.

فرماندار شهرستان مشهد با بیان اینکه اقامتگاه‌های رسمی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، زائرسراها و مهمانپذیرها می‌شود، افزود: مدارس، مساجد و کمپ‌های شهرداری، اقامتگاه‌های موقت را تامین می‌کنند و سالن‌های ورزشی نیز به منظور اقامت اضطراری زائران در نظر گرفته شده است.

داوری تاکید کرد: برای میزبانی از زائران نوروزی، آمادگی کامل داریم و با توجه به همزمان بودن تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان، میزان ماندگاری زائران نیز بیشتر خواهد بود و این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1884797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =