کلاهبرداری ۵۰۰ میلیاردی با فروش واحدهای نوساز

فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که در پوشش فروش واحدهای نوساز در سمنان توانسته بود بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند ، خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، سردار جلیل " موقوفه ئی در گفتگویی گفت : درپی چندین فقره شکایت شهروندان در خصوص کلاهبرداری فردی معلوم در پوشش فروش واحدهای نوساز در سطح شهرستان سمنان بلافاصله با تشکیل یک کارگروه ویژه موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به متواری بودن و تحت تعقیب قرار داشتن این کلاهبردار خاطرنشان کرد کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مناسب در نهایت موفق به شناسایی محل اختفای این فرد در شهرستان سمنان شدند .

وی یادآور شد : کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری و همراهی ماموران انتظامی شهرستان طی یک عملیات هدفمند موفق شدند این کلاهبردار متواری را که دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری و خیانت در امانت بود در مکان مورد نظر دستگیر کنند .

سردار موقوفه ئی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل دستگاه قضائی شد ، بیان داشت : مبلغ کلاهبرداری شده توسط این متهم از شهروندان بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال می باشد .

فرمانده انتظامی استان در پایان با تأکید بر عدم اطمینان شهروندان به افراد ناشناس و پرهیز از اعتماد بی جا به تبلیغات وسوسه انگیز در خصوص فروش ملک و در اختیار قرار دادن اطلاعات خصوصی خود به افراد سود جو و کلاهبردار ، افزود : در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه از این قبیل ، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1884434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =