زیبایی‌اندام شوکه‌کننده پیرمرد ۷۰ ساله

پیرمرد ورزشکار ۷۰ ساله‌ای اهل شهر چونگ‌چینگ از چین به‌لطف اندام متناسب و انرژی بی‌پایانش، مورد توجه شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

نادیا زکالوند: سفر حماسی تناسب اندام «زو هپینگ» از سال ۱۹۷۹، وقتی که فهمید ورزش دو فواید بسیاری دارد، شروع شد.

او دویدن را از کوه «Gele» واقع در پارک جنگلی ملی محل زندگی‌اش چونگ‌چینگ شروع و به‌مرور ورزش‌هایی برای تناسب و حفظ فرم اندام خود به آن اضافه کرد. بارفیکس، بالانس و بالا رفتن از میله، بخشی از برنامه‌های ورزشی روزانه «زو هپینگ» هستند. اما او در کنار این حرکات ورزشی، تمرین‌های عجیب دیگری ابداع کرده است که برای حفظ سلامت خود انجام می‌دهد. مثلا، یکی از تمرین‌هایی که ابداع کرده، پرش قورباغه است. او بیش از ۲۵۰۰ پله را از دامنه کوه تا قله آن را مانند قورباغه پرش‌کنان می‌رود و بعد مسیر بازگشت را مانند تمساح به پایین می‌خزد.

زیبایی‌اندام شوکه‌کننده پیرمرد ۷۰ ساله

خیلی از اطرافیان او، به این نوع تمرین‌هایش اعتراض می‌کنند، اما نتایج آنها بسیار خوب بوده است. «زو هپینگ»، نه‌تنها اندامی قوی و متناسب‌تر از افرادی با نصف سن خود دارد، بلکه موهایش مشکی مانده‌اند. او می‌گوید، هرگز موهایش را رنگ نکرده است.

زو می‌گوید، «زندگی در ورزش دو نهفته است و مهم‌ترین موضوع در زندگی، ورزش کردن و حفظ تناسب اندام‌ و داشتن سبک زندگی سالم است.»

ورزش دوی «زو» هیچ روزی، حتی در روزهای بارانی، متوقف نمی‌شود. او ۴۰ سال پیش مصرف سیگار و الکل را قطع کرد و سبک زندگی سالمی را در پیش گرفت. «زو» همیشه بدون بلوز و کفش است. بدن ۶ تکه او موجب حسادت و رشک افراد بسیاری در شبکه‌های اجتماعی شده است.

زیبایی‌اندام شوکه‌کننده پیرمرد ۷۰ ساله

او به همه نشان داده است که سن فقط یک عدد است. بنابه گفته نوه ۱۷ ساله او، قدرت بدن «زو» باورنکردنی است. «زو» می‌گوید، فقط ورزش است که می‌تواند ما را جوان نگهدارد و سن هرگز موجب محدودیت در انجام حرکات ورزشی نمی‌شود.»

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1882476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =