چه کیف وکفشی را با چه مانتو شلواری ست کنیم ؟

انتخاب کیف و کفش زنانه مناسب در نوع استایل و تیپ شما بسیار تاثیرگذار است. البته علاوه بر ظاهر و استایل شیک باید موقعیت و شرایط را هم در نظر داشته باشید. برای نمونه انتخاب یک تیپ اسپرت برای شرکت در یک قرار رسمی مناسب نیست. به همان اندازه داشتن یک تیپ مجلسی برای قدم زدن در پارک توصیه نمی‌شود. بنابراین در نظر داشتن فاکتورهای ویژه برای داشتن یک استایل مناسب بسیار ضروری است.

در این محتوا پرسش این است که چطور می‌توان کیف و کفش مناسب را با مانتو و شلوار ست کرد؟ دانستن اینکه با چه مانتو و شلواری چه کیف و کفشی را انتخاب کنیم، به داشتن یک تیپ جذاب‌تر کمک می‌کند.

شیک پوشی با کیف و کفش!

شاید تعجب کنید اما درصد بیشتری از شیک پوشی شما به انتخاب کیف و کفش مرتبط است. به عبارتی ست کردن کیف و کفش مناسب، ۷۰ درصد از خوش پوشی شما را شامل می‌شود. البته انتخاب صحیح کیف و کفش زنانه ربطی به انتخاب گران‌ترین اجناس ندارد. کافیست که بدانید چه مدل کیف و کفشی به استایل مورد نظرتان، نزدیک‌تر است. اصولاً شیوه‌های ست کردن بسیار متنوع است و نمی‌توان یک نسخه برای تمام استایل‌ها تجویز کرد.

با این حال می‌توان در انتخاب رنگ، جنس، استایل و هر آنچه که به دنیای مد و فشن مربوط می‌شود، دقت کرد. در نهایت داشتن یک استایل جذاب و شیک نیازمند یک هارمونی منظم است. هماهنگی میان لباس‌ها و اکسسوری‌ها در نوع تیپ شما اهمیت بسیار زیادی دارد.

انواع مختلف ست کیف و کفش با مانتو و شلوار

بسیاری از افراد در انتخاب مدل کیف و کفش مناسب زنانه مردد هستند. قبل از آنکه به سراغ خرید کیف زنانه و کفش زنانه بروید، باید نوع تیپ‌تان را مشخص کنید. چه تیپی می‌خواهید بزنید؟ تیپ کژوال و راحتی یا تیپ زنانه مجلسی؟ انتخاب تیپ مورد نظر تا حد بسیار زیادی شما را برای یک خرید مناسب نزدیک‌تر می‌کند. حتی می‌توانید خریدتان را به صورت یک جا انجام دهید. برای نمونه همزمان با انتخاب کیف و کفش، مانتو و شلوار مناسب‌تان را هم خریداری کنید. در این شرایط با یک تیر چند نشان می‌زنید. در ادامه برای اینکه انتخاب ساده‌تری داشته باشید به توضیح مختصری درباره هر یک از استایل‌های مد و فشن می‌پردازیم.

ست کیف و کفش با انواع مانتو

از جمله انواع ست کیف و کفش با مانتو می‌توان به استایل‌های زیر اشاره کرد:

  • ست کیف و کفش با مانتو اداری

برای استایل اداری انتخاب رنگ‌های خنثی و تیره گزینه ایدئالی است. ترکیب رنگی متضاد یک هارمونی بی‌نظیر به تیپ شما می‌دهد. برای نمونه اگر از مانتو یا بارانی تیره رنگ استفاده می‌کنید، انتخاب کیف و کفش با رنگ روشن می‌تواند گزینه مناسبی باشد. قابل ذکر است که با تنالیته‌های رنگی مناسب می‌توانید تعادل را در تیپ خود ایجاد کنید. همچنین معمولاً برای ست کیف و کفش زنانه با مانتو اداری از طرح‌ها و الگوهای ساده‌تری استفاده می‌شود. به یاد داشته باشید که یکپارچگی را در استایل اداری و رسمی خود حتماً رعایت کنید.

چه کیف وکفشی را با چه مانتو شلواری ست کنیم ؟

  • ست کیف و کفش با مانتو اسپرت

مانتوهای اسپرت در شکل و مدل‌های متنوع در بازار عرضه می‌شوند. برای استایل اسپرت از کفش‌های کتانی، فلت یا ورزشی می‌توانید استفاده کنید. همچنین مدل کیف زنانه باید کاملاً اسپرت باشد. برای نمونه، خرید کیف زنانه رودوشی با بند چرمی تیپ اسپرت شما را تکمیل می‌کند. اگر مانتو شما دارای طرح و رنگ جوان پسند است، می‌توانید رنگ‌های مکمل را برای انتخاب کیف و کفش‌تان انتخاب کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که کل تیپ شما باید اسپرت باشد. برای نمونه استفاده از یک کیف مجلسی لوکس، تیپ اسپرت شما را کاملاً تغییر می‌دهد.

چه کیف وکفشی را با چه مانتو شلواری ست کنیم ؟

  • ست کیف و کفش با مانتو مجلسی

مانتوهای مجلسی کاملاً دارای طرح و مدل فانتزی هستند. بدین ترتیب برای خرید مانتو مجلسی حتماً باید کیف و کفش مختص به مهمانی تهیه کنید. معمولاً برای ست کیف و کفش با مانتو مجلسی از کفش‌های پاشنه بلند و کیف‌های مینیمال فانتزی استفاده می‌شود. استفاده از کفش‌های لژ دار و پاشنه بلند کاملاً مناسب استایل مجلسی است. اگرچه انتخاب کیف زنانه مناسب، کاملاً سلیقه‌ای است. اما پیشنهاد می‌شود تا حد امکان از کیف و کفش زنانه همرنگ و ست استفاده کنید.

  • ست کیف و کفش با شومیز و مانتو کتی

از دیگر ترکیب‌های رایج و جذاب در میان خانم‌ها می‌توان به ست کیف و کفش با شومیز اشاره کرد. انتخاب نوع و مدل کیف و کفش کاملاً به طرح و الگوی شومیز و مانتو کتی شما مرتبط است. برخی از شومیزها دارای طرح‌های راه‌راه یا گلدار هستند. به مراتب استفاده از یک کفش فلت ساده به همراه یک کیف زنانه مینیمال به زیبایی تیپ شما می‌افزاید. همچنین انتخاب مانتو کتی با رنگ‌های ملایم نظیر سبزملایم، یاسی یا هلویی همراه با کتانی سفید لژ دار استایل شما را جذاب‌تر می‌کند. در مجموع برای انتخاب کیف و کفش زنانه مناسب باید کمی سلیقه به خرج دهید و از خلاقیت‌تان کمک بگیرید.

ست کیف و کفش با انواع شلوار زنانه

از جمله انواع ست کیف و کفش با شلوار زنانه می‌توان به استایل‌های زیر اشاره کرد:

  • ست کیف و کفش با شلوار جین بگ

کفش لژ دار، کفش پاشنه بلند یا کفش کتانی لژ دار بهترین گزینه‌ها برای شلوار جین بگ هستند. چرا که شلوار جین بگ از قسمت ساق پا تا مچ گشاد است. در نتیجه انتخاب یک کفش لژ دار باعث زیباتر دیده شدن شلوار جین بگ می‌شود. شلوار بگ از جمله شلوارهای کژوال و اسپرت است. در نتیجه پیشنهاد می‌شود برای داشتن یک تیپ بهتر از کیف‌های رودوشی اسپرت استفاده کنید.

  • ست کیف و کفش با شلوار جین راسته

شلوار جین چسبان با هر مدل کیف و کفشی به راحتی ست می‌شود. استفاده از کفش‌های پاشنه دار یا فلت کاملاً بستگی به سلیقه شما دارد. منتهای مراتب برای انتخاب رنگ کیف و کفش می‌توانید از رنگ‌های متضاد، مکمل و یا تک رنگ بهره ببرید. انتخاب کیف زنانه ارتباط مستقیمی با کفش شما دارد. برای مثال ست کتانی با شلوار جین راسته تیپ شما را اسپرت می‌کند. در حالی‌که ست کفش پاشنه بلند و شلوار جین راسته، تیپ شما را نیمه رسمی می‌کند. به مراتب انتخاب مدل و سبک کیف زنانه را باید با توجه به مدل کفش انتخاب کنید.

  • ست کیف و کفش با شلوار زنانه

شلوار پارچه‌ای زنانه از جمله شلوارهای رسمی محسوب می‌شود. استفاده از انواع کفش پاشنه دار برای شلوار پارچه‌ای زنانه بسیار مناسب است. چرا که ترکیب کتانی با شلوار پارچه‌ای به هیچ عنوان جلوه زیبایی ندارد. به یاد داشته باشید که شلوار پارچه‌ای زنانه در دسته‌بندی لباس‌های رسمی قرار دارد. حتی می‌توانید از ست شلوار پارچه‌ای و کفش پاشنه دار به عنوان یک تیپ اداری بهره ببرید.

کلام پایانی

اگر به فکر داشتن یک استایل شیک و جذاب هستید، در انتخاب کیف و کفش زنانه دقت کنید. شناخت رنگ شناسی و تنالیته‌های رنگی برای ایجاد هارمونی بیشتر به کمک‌تان می‌آید. همچنین می‌توانید از جدیدترین الگوها و ترندهای روز دنیای مد و فشن بهره بگیرید. ما در این بخش از مقاله به توضیح مختصری درباره چگونگی ست کردن کیف و کفش با مانتو و شلوار پرداختیم. امیدواریم با خواندن این مطلب ایده‌های جدیدی دریافت کرده باشید. در صورت تمایل می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1882329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =