۱۳۰ امدادگر در مسابقات امداد و نجات هلال احمر سمنان به رقابت پرداختند

سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان از برگزاری مرحله استانی مسابقات تخصصی امداد و نجات با رقابت ۱۳۰ امدادگر از شعب هلال احمر استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،حسین درخشان اظهار کرد: در این مسابقات تیم‌های اسکان اضطراری، جست‌وجو و نجات در حوادث بین‌شهری (جاده‌ها)، جست‌وجو و نجات در کوهستان، اقدامات پیش‌بیمارستانی، سیلاب و جست‌وجو و نجات در حوادث شهری (آوار) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

درخشان گفت: این مسابقات با حضور شرکت‌کنندگان از شهرستان های دامغان، گرمسار، شاهرود، میامی، سرخه، آرادان و مهدیشهر برگزار شد که در این مسابقات، توان امدادی خود را محک زدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر سمنان ادامه داد: داوران مسابقه پس از بررسی و ارزیابی تیم‌های امدادی، نتیجه این مسابقات را اعلام نمودند که تیم‌های منتخب این دوره از مسابقات تخصصی امداد و نجات به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی بیان داشت: در مسابقات مرحله استانی در بخش آقایان ، آیتم ارتفاع و کوهستان تیم گرمسار، اقدامات پیش بیمارستانی تیم سمنان و آیتم جستجو و نجات درجاده تیم دامغان و دربخش بانوان، آیتم جستجو و نجات شهری (آوار) و آیتم اسکان اضطراری تیم سمنان وآیتم اقدامات پیش بیمارستانی تیم آرادان موفق به کسب مقام برتر شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1881059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =