حمله به مردم با سلاح سرد در یک ستاد انتخاباتی /چند نفر مجروح شدند؟

رییس ستاد امنیت انتخابات استاد تهران گفت: شخصی که قصد مجروح کردن سه نفر را در یکی از شعب اخذ رای در دارآباد داشت، قبل از هرگونه حرکتی بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن نایبی روز جمعه همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و شسمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ستاد انتخابات استان تهران و در جمع خبرنگاران وی در مورد شایعاتی پیرامون مجروح شدن سه نفر از عوامل اجرایی اخذ رای در دارآباد اظهار کرد: حادثه دارآباد هیچ مجروحی را در پی نداشته است.

بنابر گزارش ایرنا، وی افزود: شخصی که سعی در ایجاد شوک به مردم و برهم زدن نظم شعبه و زخمی کردن تعدادی از عوامل اخذ رای با سلاح سرد را داشت قبل از هرگونه اقدام توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

نایبی تاکید کرد: امروز شاهد برگزاری انتخابات پرشوری بودیم و جمعیت هر لحظه در حال افزایش است.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ مورد خاص امنیتی که منجر به خدشه وارد شدن به روند برگزاری انتخابات شود، در این استان گزارش نشده است.

رییس امنیت ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی را در طول حدود ۶ ماه گذشته در ستاد امنیت انتخابات در استانداری تهران انجام دادیم و همه‌ی مواردی که لازم بود بررسی شود از مرحله ثبت نام و روند تایید صلاحیت‌ها، فضای مجازی، موضوعات مربوط به ملزومات انتخابات اعم از دستگاه احراز هویت تعرفه‌ها، پیوست‌های امنیتی به خوبی انجام شده است.

نایبی یادآور شد: بعد از مشخص شدن شعبات اخذ رای، تامین امنیت یک هزار و ۸۱۱ مکان به فراجا سپرده شد.

219215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1879108

برچسب‌ها