در این مجموعه‌ با یک نوجوان تبهکار نابغه روبه‌رو هستیم که به‌راحتی تست‌های روان‌کاوی را فریب می‌دهد و باهوش‌ترین پزشکان را دیوانه می‌کند و گیج و منگ به تیمارستان‌های خودشان می‌فرستد!

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «آرتمیس فاول و عقده‌ آتلانتیس» نوشته اُاین کالفر با ترجمه شیدا رنجبر در 546 صفحه و با قیمت 8500 تومان از سوی نشر افق منتشر شد. در مجموعه‌ «آرتمیس فاول» با یک نوجوان تبهکار نابغه روبه‌رو هستیم.

 

«آرتمیس فاول» به‌راحتی تست‌های روان‌کاوی را فریب می‌دهد و باهوش‌ترین پزشکان را دیوانه می‌کند و گیج و منگ به تیمارستان‌های خودشان می‌فرستد! با این همه هیچ‌کس نمی‌داند که چرا این نوجوان باهوش، نبوغ خود را صرف کارهای جنایت‌کارانه می‌کند. البته بعضی‌ها می‌گویند به این دلیل است که خانواده‌ او نسل اندر نسل تبهکار بوده‌اند، بعضی‌ها هم گمان می‌کنند این پسر یک مشکل روانی دارد!
 

این نوجوان 12 ساله، تاکنون در شش جلد از مجموعه‌ای که هم‌نام خودش هست حضور داشته؛ «آرتمیس فاول و گروگان‌گیری»، «آرتمیس فاول و ماجرای شمال»، «آرتمیس فاول و رمز ابدی»، «آرتمیس فاول و انتقام اُپال»، «آرتمیس فاول و مهاجران گم‌شده»، «آرتمیس فاول و معمای زمان» شش عنوان نخست این مجموعه‌اند.

 

ناشر درباره کتاب اینگونه توضیح می دهد: «آرتمیس که همیشه در جنگ و جدال است و البته هوش زیادی بهره‌مند هم دارد، در یک خانواده‌ اشرافی به دنیا آمده است، اما وقتی در کودکی پدر قاچاقچی خود را از دست می‌دهد، ثروت‌شان به شدت کم می‌شود. آرتمیس برای این‌که دوباره ثروت را به خانواده برگرداند به عجیب‌ترین کار دنیا دست می‌زند. او با گروگان گرفتن یک افسر پلیس پری‌ها، یک تُن طلا از پری‌ها می‌خواهد. جن‌ها از ترس انسان‌ها در این کتاب در قعر زمین زندگی می‌کنند و فقط برای تقویت قوای جادویی‌شان به زمین می‌آیند. تنها جایی که آن‌ها می‌توانند جادویشان را تقویت کنند پارک «دیزنی لند» است، جایی که جن‌ها و پری‌های مصنوعی زیاد است. البته گروگان‌گیری او ممکن است تمام دنیا را درگیر جنگ کند.

 

آرتمیس در «عقده‌ آتلانتیس» دیگر شرور نیست و تغییر پیدا کرده ‌است. البته او هنوز از بعضی جهات مانند قبل نابغه است اما انگار سایه‌ای روی ذهنش افتاده است. او قبلاً چیزهایی را می‌دید که بقیه نمی‌دیدند، اما حالا چیزهایی را می‌بیند که اصلاً وجود ندارند!

 

درگیری با جن و پری‌ها و جادو به شدت ذهنش را مشغول کرده و حالا که روبات‌های ویرانگر به شهر زیرآبی آتلانتیس و جن و پری‌هایش حمله کرده‌اند، آرتمیس فاول شرور، خوب و دل‌رحم شده و نمی‌تواند با آن‌ها بجنگد! او حتی یک ماشین برای کمک به زمین که روز به روز گرم می شود هم اختراع کرده است که آن را به اجنه نشان می‌دهد! از سوی دیگر جن‌ها به کمک آرتمیس نیاز دارند. سروان «هالی شورت» باز هم از آرتمیس درخواست کمک می‌کند اما این نوجوان دیگر نمی‌تواند به آن‌ها کمک کند...»

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه ارسال پستی، می توانند تلفنی سفارش کتاب دهند.

 

58291 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • babak 24 IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۵
    11 0
    begin in ketab ro bekharin dg chera in titro mizanin ,shoma ham kaseb shodin ????