اختلاف در اردوگاه پایدارچی‌ها و قالیباف/ متقی‌فر: لیست مشترک مورد تایید نیست

متقی فر گفت که گمانه زنی‌ها درباره لیست جبهه پایداری و شورای ائتلاف، مورد تائید جبهه پایداری نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز ۵ اسفندماه بود که  خبرگزاری اصولگرای تسنیم لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری برای انتخابات مجلس دوازدهم با سرلیستی محمدباقر قالیباف را رسانه ای کرد.

فقط ۱۱ کاندیدای مشترک در لیست شانا - پایداری با لیست اصولگرایان در انتخابات ۹۸ /کدام نمایندگان فعلی تهران، خط خوردند؟ +جدول

در پی آن، مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری، در گفت‌وگو با ایسنا، این لیست را غیررسمی خواند و گفت: گمانه زنی‌هایی درباره لیست جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شده که مورد تائید جبهه پایداری نیست.

وی توضیح داد: جبهه پایداری انقلاب اسلامی همچنان بر مبنای شاخص‌ها ضمن بررسی لیست مستقل خود، همچنان با دیگر گروه‌های انقلاب همچون شورای ائتلاف در حال گفت‌وگو است و هنوز نتایج گفت‌وگو نهایی نشده است.

متقی‌فر همچنین گفت: امیدواریم بتوانیم بر مبنای شاخص‌ها به وحدت برسیم.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان اظهار کرد: در فضای فعلی شاهد تخریب‌ها و خبرسازی‌هایی علیه جبهه پایداری هستیم؛ جبهه پایداری بر مبنای الگوی چهارمرحله ای وحدت، فعلا قصدی برای پاسخ‌گویی به تخریب‌ها و بدگویی‌ها ندارد تا فضای انتخابات بیش از این مشوش نشود.

محصولی: سرلیست ما آقاتهرانی است

از سوی دیگر، صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفتگو با تسنیم نامی از سرلیستی محمدباقر قالیباف نبرد و خاطرنشان کرد: سرلیست جبهه پایداری در صورت ارائه فهرست مستقل، آقاتهرانی هستند و در صورت وحدت با جبهه انقلابی دیگر، فهرست ارائه شده دو نفر سرلیست خواهد داشت که آقاتهرانی یکی از آنهاست.

۲۱۹۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1876627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =