۵ نفر
۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۹
افزایش ۹ درصدی کشفیات مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از افزایش ۹ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در مدت ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سرهنگ سید امیر حسین موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس اظهار داشت: کارکنان سخت کوش و خستگی ناپذیر مبارزه با مواد مخدر استان در مدت ۱۱ ماهه اول مسال با انجام اقدامات هوشمند پلیسی و عملیات های متنوع و مختلف موفق شدند نسبت به مدت مشابه سال قبل به افزایش ۹ درصدی انواع کشفیات مواد مخدر دست پیدا کنند.

وی در ادامه به افزایش ۱۰ درصدی دستگیری معتادان متجاهر در مدت ۱۱ ماهه نخست امسال اشاره و افزود: در طول این مدت موفق به افزایش ۲۴ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل شدیم.

سرهنگ موسوی با بیان افزایش ۶ درصدی طرحهای کنترلی و انهدام باندهای مواد مخدر اضافه کرد پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون افزایش ۲ درصدی توقیف وسایل نقلیه را در کارنامه خود دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه پلیس تمام توان قد در برابر عمده و خرده فروشان مواد مخدر ایستاده و یا پس نخواهد کشید ، افزود: اعتیاد ریشه بسیاری از جرائم و بزهکاریها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده ها می شود و پلیس با همکاری دستگاههای مسئول در این زمینه با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می کند.
۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1876018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =