حضور برادر الیاس حضرتی در لیست انتخاباتی علی مطهری

عضو حزب اعتماد ملی، فرایند بستن فهرست صدای ملت برعهده شخص علی مطهری است، گفت: از حزب اعتماد ملی امیدوار تجریشی و محبوب حضرتی در لیست صدای ملت حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مازیار بالایی، درباره پشت پرده بستن لیست صدای ملت به سرلیستی علی مطهری گفت: احزاب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، اعتدال و توسعه و کارگزاران داوطلبان تایید صلاحیت شده خود را به علی مطهری معرفی کردند و فرایند بستن لیست صدای ملت با شخص مطهری است.

بنابر گزارش ایرنا، عضو حزب اعتماد ملی افزود: در لیست صدای ملت سه گروه اصلاح طلبان، معتدلین وابسته به حسن روحانی و اصولگرایان حضور دارند و از حزب اعتماد ملی امیدوار تجریشی و محبوب حضرتی در لیست صدای ملت حضور دارند.

بالایی در ارتباط با بیانیه روزنه اظهار کرد: آنچه علیه بیانیه روزنه مطرح شده نه یک نقد بلکه یک برچسب زنی است که توسط دو گروه یکی کسانی که سابقاً اصلاح طلب بودند و امروز انتخابات را تحریم می‌کنند و دیگری اپوزیسیون هستند، مطرح می‌شود.

وی افزود: تحریم انتخابات آورده‌ای برای کسی ندارد و مشکلی را هم حل نمی‌کند بلکه تحریم انتخابات یک نوع سلب مسئولیت از خود است. تحریم انتخابات در سال ۱۴۰۰ توسط اصلاح طلبان آورده‌ای را برای آنها به همراه نداشت و در ادامه حتی باعث بروز اتفاقات در سال ۱۴۰۱ شد.

بالایی خاطرنشان کرد: وقتی دشمن علیه کشور اقدامی را مرتکب می‌شود نظیر آنچه در سال ۱۴۰۱ مشاهده کردیم دیگر اصولگرا و اصلاح طلب نمی‌شناسد و همه ما باید هزینه بدهیم.

عضو حزب اعتماد ملی اظهار داشت: بیانیه روزنه نه یک بیانیه انتخاباتی است و نه اصولگرایی و اصلاح طلبی بلکه فراتر از این مسائل است این بیانیه یک نقشه راه است برای اینکه بتوانیم در ادامه مسیر شرایط بهتری را تجربه کنیم.

وی افزود: احزاب سیاسی از مردم اعتبار می‌گیرند و باید این اعتبارشان را برای مردم هزینه کنند بنا نیست که احزاب این اعتباری را که به واسطه مردم کسب کرده و به دست آورده‌اند را به دنیای دیگر ببرند.

۲۱۹۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1875713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =