۵ روحانی لیست شورای وحدت چگونه انتخاب شدند؟ /قدیری ابیانه:  آیه نازل نشده که نفر سی‌ام لیست شورای وحدت حتما یک خانم باشد

کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم درباره اینکه چرا لیست شورای وحدت، ۲۹ نفره اعلام شده است گفت: آن یک نفر را انتخاب نکردند، ۶ نفر خانم را توافق کرده و انتخاب کردند اما یک نفر هنوز باقی مانده است که توافق نکردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عصر امروز، منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان، با حضور در نمایشگاه مطلوعات از لیست ۲۹ نفره این ائتلاف سیاسی در حوزه انتخابیه تهران رونمایی کرد و این پالس را به شورای ائتلاف داد که تن به سرلیستی محمدباقر قالیباف نمی دهد.

در همین راستا، فریدون قدیری ابیانه، کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم و عضو لیست نهایی شورای وحدت در تهران در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره رزومه افراد حاضر در لیست شورای وحدت گفت: اطلاعی ندارم، ما که تصمیم نگرفتیم خودمان که در لیست باشیم، لیست را جمع آوری کردند و امروز به ما اطلاع دادند که پذیرفته شدید. ما با آنان همکاری داشتیم و آقای متکی و جلالی رشته های تحصیلی این افراد را اعلام کردند و معمولا در در زمینه تخصص خود فعال بودند. اکثریت این افراد مانند خود من ناشناخته هستند.

حضور پسر مهدوی کنی در لیست شورای وحدت

وی درباره اینکه چرا لیست شورای وحدت، ۲۹ نفره اعلام شده است گفت: آن یک نفر را انتخاب نکردند، ۶ نفر خانم را توافق کرده و انتخاب کردند اما یک نفر هنوز باقی مانده است که توافق نکردند. آیه نازل نشده است که حتما آن یک نفر خانم باشد، یک زمان دیدید که آن یک نفر، آقا شد(خنده). سهمیه نیست که حتما خانم باشد و یک نمونه شایسته سالاری همین است.

وی درباره سهم روحانیت از لیست شورای وحدت گفت: ۵ نفر روحانی در لیست هستند، اما من هم همه افراد لیست را نمی‌شناسم. آقای جلالی و آقای مهدوی کنی از جمله روحانیون هستند. افراد انتخاب شده در لیست ناشناخته هستند اما انتخاب این روحانیون با جامعه روحانیت بوده است. آقای مهدوی کنی نیز پسر مرحوم مهدوی کنی است.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1875683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =