فارس نوشت:

11 تن از سفیران و دیپلمات های برخی از کشورهای حامی رژیم سلطنتی انگلیس در اقدامی هماهنگ و از پیش طراحی شده با خودروهای سیاسی خود پشت در باغ قهلک حضور یافته و خواستار ورود به محوطه این باغ شدند.
سفیران و دیپلمات‌های کشورهای سوئیس، لهستان، مکزیک، چک، مجارستان، نیوزیلند، فنلاند، قبرس، روسیه، یونان و بلغارستان در پشت باغ قهلک حضور دارند و از مسئولان پلیس دیپلماتیک خواسته‌اند تا وارد این باغ شوند.
بر اساس این گزارش، همراه این گروه دیپلماتیک، خبرنگاران و عکاسان و تصویر برداران رسانه‌های غربی در اقدامی از پیش طراحی شده حضور گسترده دارند و خواستار ورود به باغ قلهک هستند.
در همین زمینه بر اساس گزارش های دریافتی رژیم سلطنتی انگلیس برای ایجاد جنگ روانی با 25 تن از سفیران و دیپلمات های خارجی مستقر در ایران هماهنگ کرده تا در مقابل باغ قلهک جمع شوند اما با این حال تاکنون تنها 11 نماینده از کشور‌های خارجی در مقابل باغ قلهک حضور پیدا کرده‌اند.
هم اکنون ماموران پلیس دیپلماتیک مستقر در مقابل باغ قلهک از ورود غیر قانونی این دیپلمات‌ها جلوگیری کرده و اعلان کرده‌اند که دستگاه های مسئول باید مجوز لازم را صادر کنند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187513

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =