اعلام ممنوعیت های ترافیکی بازی ایران و الهلال عربستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: تردد هرگونه وسیله نقلیه سنگین از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) در مسیرهای منتهی به ورزشگاه نقش جهان با توجه به دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان ممنوع است.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ علی اصغر زارع اظهار کرد: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه نقش جهان با توجه به برگزاری دیدار حساس مسابقه فوتبال بین دو تیم سپاهان ایران و الهلال عربستان اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد هر گونه وسیله نقلیه سنگین از ساعت ۱۶ تا ۲۳ امروز از میدان امید ورودی شمال شهر از خیابان زینبیه به سمت میدان تاکسیرانی در بلوار آسمان در مسیر غرب به شرق و برعکس و همچنین میدان تاکسیرانی به سمت میدان المپیک در بلوار فرزانگان در مسیر شرق به غرب و بر عکس ممنوع است.

سرهنگ زارع، خاطرنشان کرد: مسیر جایگزین برای تردد وسائل نقلیه سنگین میدان امید به سمت شهر حبیب آباد در شهرستان برخوار است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد وسائل نقلیه سنگین از پل سلیمان خاطر به سمت پل شریعتی و میدان المپیک، اضافه کرد: پل سلیمان خاطر به سمت آزادگان و شهرستان خمینی شهر و نجف آباد بعنوان مسیر جایگزین پیشنهاد می‌شود.

وی تاکید کرد: محدودیت‌های موقت و دائم نیز با توجه به تراکم ترافیک در محدوده‌های مذکور اجرا خواهد شد.

سرهنگ زارع از شهروندان درخواست کرد با ماموران پلیس همراهی داشته باشند و در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

گفتنی است دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1873270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =