۰ نفر
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
در ستایش شیرینی‌های کوچک زندگی

مجموعه داستان "خواستگاری" نوشته سیما آبی در انتشارات رازآور چاپ و روانه بازار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کتاب "خواستگاری" شامل ۱۰ داستان کوتاه طنز است؛ داستان‌هایی که جدی نیستند، اما واقعی هستند. این داستان‌ها موضوعات متنوعی دارند و با پایان بندی‌های غافلگیرکننده لحظات شیرینی را برای خواننده فراهم می‌کنند.
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: " با شیدا یک روح بودیم در دو بدن. البته نه به این شدت. دو تا دوست خیلی صمیمی بودیم. باز هم نه به این شدت. دو تا دوست بودیم که حرف همدیگر را قبول داشتیم. از دوران بچگی با هم دوست شده بودیم؛ اتفاقی توی کوچه. دوستی‌مان همین طور ادامه پیدا کرده بود تا رسیده بود به چهل و پنج سالگی مان...."
این کتاب با ۱۳۲ صفحه در قطع رقعی چاپ شده است و قیمت آن ۹۵ هزار تومان است
سیما آبی سر ویراستار انتشارات سروش و نویسنده ایت مجموعه داستان می‌گوید: " هر کدام از این داستان‌ها برشی از اتفاق‌های معمولی زندگی هستند که خواننده را در گیر موضوع استرس زایی نمی‌کنند و بیشتر آن بخش از زندگی مان را روایت می.کنند که ما بدون آنکه متوجه باشیم از کنار شیرینی خاطرا ت آن اتفاقات گذر می‌کنیم.
او ادامه می‌دهد: هدفم از نوشتن این مجموعه این بود که خواننده زمان خواندن این داستانها فارغ از دغدغه‌های زندگی یا مسائل مهم باشد و ساعات خوشی همراه با آرامش و کمی فانتزی تجربه کند."

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1872942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =