مرکز تصویربرداری ام آر آی در تاکستان افتتاح شد

در مراسمی با حضور معاون اقتصادی استانداری قزوین و فرماندار تاکستان مرکز تصویربرداری «ام آرآی» با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در مراسمی با حضور علی رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین و فرماندار تاکستان مرکز تصویر برداری ام‌ آر آی پیشرفته در بیمارستان شفا با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال به عنوان دومین مرکز استان و نخستین واحد تصویر برداری شهرستان تاکستان افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مرکز ام آر آی بیمارستان شفا علاوه بر خدمات رسانی به مردم شهرستان تاکستان، بخش غرب استان قزوین شامل بخش های دشتابی، شال، رامند و شهرستان آوج را نیز پوشش خواهد داد.

دیدار با آیت الله اسلامی امام جمعه شهرستان تاکستان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و حضور در یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان از دیگر برنامه های معاون هماهنگی امور اقتصادی در سفر به شهرستان تاکستان بوده است.

گفتنی است در ایام دهه فجر امسال بیش از ۱۱۰ طرح در بخش های مختلف اعم از کشاورزی، آبرسانی، عمرانی، خدماتی، ورزشی با اعتباری بالغ بر ۵۰۶ میلیارد تومان در شهرستان تاکستان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1872513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =