افتتاح شرکت دیار اورست دماوند ایوانکی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح شرکت تولیدی بازرگانی دیار اورست دماوند در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی در شهرستان گرمسار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، یادگار احمدی در حاشیه این مراسم گفت: در دهه مبارک فجر و با حضور محمدرضا صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، حجت الاسلام والمسلمین کشمیر امام جمعه ایوانکی، خانی فرماندار گرمسار و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی ، شرکت تولیدی بازرگانی دیار اورست دماوند در شهرستان گرمسار افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی در آئین افتتاح پروژه های شهرستان گرمسار در ایام الله دهه مبارک فجر افزود: این شرکت تولیدی و بازرگانی در زیربنایی به مساحت ۱۲۶۰۰ متر مربع و با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۷۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی در شهرستان گرمسار فعالیت میکند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود : این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۲۳ هزار تن رنگ کاری فلزات را دارد و با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۵۳ نفر فراهم شده است.

وی اضافه کرد: طرح توسعه این واحد تولیدی در زمینه افزایش محصولات ورق فولادی با پوشش روی و با ظرفیت تولید سالانه ۲۲ هزار تن در سال نیز در دست اقدام می باشد که با کامل شدن این طرح اشتغالزایی قابل توجهی در منطقه فراهم خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =