شناسایی بیش از ۱۲ هزار نامزد در اولین رویداد جایزه معلم

دبیر رویداد بین المللی جایزه معلم گفت: بیش از ۱۲ هزار نامزد رویداد جایزه معلم، در اولین دوره شناسایی شدند که از بین این افراد، ۹۹ نفر از منتخبین از ۱۷ کشور دیگر بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از دبیرخانه جایزه معلم، محمد آزین دبیر اولین دوره بین المللی جایزه معلم در آیین اختتامیه این دوره از جایزه که مصادف با شب مبعث رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد اظهار کرد: برای شناسایی نقش آفرین ترین فرد نظام تعلیم و تربیت، یعنی معلم، باید اقدامات زیادی صورت می گرفت اکنون جایزه معلم رویدادی است که این معلمان نخبه را شناسایی کرده است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۲ هزار نامزد رویداد جایزه معلم، در اولین دوره شناسایی شدند که از بین این افراد، ۹۹ نفر در ۱۷ کشور بجز ایران، معلم بودند. همچنین بالغ بر ۸۰ هزار معرفی معلم صورت گرفت. آزین گفت: این اختتامیه نقطه آغاز ما برای برداشتن گام های موثر دیگر خواهد بود. جایزه به جامعه نشان می دهد که آینده هر فرد در اختیار معلم است.

وی به موضوع فلسفه جایزه معلم اشاره و اظهار کرد:جایزه معلم نه یک تقدیر سازمانی و نه یک ارزیابی حرفه ای است بلکه یک وجه رسانه ای دارد جایزه معلم یک حرکت اجتماعی است که در یک جایزه متبلور می شود.

شناسایی بیش از ۱۲ هزار نامزد در اولین رویداد جایزه معلم

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1870354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =