مرکز آمار ایران که درجریان برگزاری هفتمین مرحله سرشماری نفوس و مسکن اقدام به استخدام 54 هزار نیروی انسانی کرده بود در پرداخت دستمزد این ماموران خلف وعده کرد.

البته این نخستین باری نیست که مرکز آمار به وعده های خود پشت می کند؛ این مرکز در سال 85 نیز با کاهش حقوق پرداختی آمارگیران ششمین مرحله سرشماری موجب نارضایتی آنان شد.

پرونده سرشماری سال1390 نیزدرحالی مختومه شد که عملکرد مسولان مرکز آمار نشان داد، حتی تجربه6 مرحله از اجرای یک طرح نیز برای تضمین موفقیت دوره های بعدی کافی نیست. آنگونه که جمعی از ماموران سرشماری اخیر در نامه ای سرگشاده، اعتراض خود را بازگو کرده اند، میزان دستمزد آمار گیران برابر با آنچه در سال 85 پرداخت شد، تعیین شده است. درشرایطی که مرکز آمار با وعده دستمزد 700 تا 750 هزار تومان اقدام به جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود کرده بود در مرحله پرداخت، این میزان حقوق را کاهش داد. این مرکز البته در پایان روز روز 22 آبان ماه، روزی که این پروژه به پایان رسیده ، نسبت به توزیع قرارداد های کار، میان ماموران اقدام کرده است. در این نامه که به قلم تعدادی از این ماموران نوشته شده، آمده است:« قرارداد ها را توزیع کردند و گفتند، کارشناسان گروه ها دستمزد خود را هزار تومان درج کنند، ماموران500 هزار تومان وبازبین ها400 هزار تومان.» در یکی بند های این قرار داد این نکته نیز یادآوری شده است که طرف اول قرار داد یعنی ستاد سرشماری چنانچه از عملکرد طرف دوم یعنی ماموران، رضایت نداشته باشد هیچ مبلغی به او پرداخت نمی شود و طرف دوم حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.
اگرچه فعالیت های مقدماتی این سرشماری از سال 1387 آغاز شده بود، اما در این نامه، شدت ناهماهنگی ها این گونه روایت می شود:«محلی که در اختیار ستاد قرار گرفت ،مدرسه ای در حال تخریب بود که فاقد تمام امکانات بود...یعنی تمام وسایل و تاسیسات مفید و قابل فروش را از ساختمان این مدرسه جدا کرده بودند که مسئولان ستاد مجبور شدند، به لوله کشی آب و برق کشی ساختمان بپردازند.»

مرکز آمار همچنین پرداخت «مبلغ 100 هزار تومان بابت 14 روز کلاس» و «مبلغ 84 هزار تومان برای غذا و شش هزار تومان برای چتر و دست کش» را نیز وعده داده بود که حتی از پایبندی به این وعده ها نیز شانه خالی کرد.
مسئولان این مرکز،گویی تعهدی به نیروی های گماشته خود نداشته است که آنان را بدون امکانات اولیه درسرما و زیر باران و برف به خیابان ها گسیل داده است. برای سرشماری از21 میلیون و 200هزارخانوار در کشورکه البته برخوردهای گوناگون این 21میلیون خانواررا نیز باید به دشواری های فعالیت دراین پروژه افزود. براساس برآورد ها، میزان پیمایش مأموران سرشماری در کشور مانند آن است که یک نفر 1230 بار دور زمین چرخیده باشد.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 128
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مامور سرشماري IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    36 1
    خدا خيرتون بده كه اعتراض ما رو منتشر كردين من يكي از مامور هاي سرشماري هستم بايد بگم كه كار ما با وضعيت سرماي امسال بسيار سخت شد تا جايي كه همه همكاران من هم كاملا به سختي افتادن و حتي برخي مريض شده بودند. اما با اين حال براي تعهد به كار توي برف و باران، حتي جمعه ها تا آخرين ساعت شب بيرون بودن. حالا خود مسئول ها قضاوت كنند.
    • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
      2 0
      اگر به کارمندان جاهایی مثل شرکت نفت حقوق های نجومی ندند اون وقت پول باقی میمونه که به کامندان دستگاه های دیگر حقوق عادلانه بدند
  • کارشناس گروه IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    22 0
    جالبه خیلی جالبه الان تو یه خبر خوندم که اقای عادل اذر از هزینه 200 میلیارد تومانی سر شماری صحبت کردن....200 میلیارد تومان.......بعد نوبت به دستمزد ما ها که میشه سر و ته همه چیز و میزنن و اقایون صرفه جو میشن.
    • بدون نام IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
      16 0
      واقعن كه با اين كارا كشورمون پيشرفت خواهد كرد!!!!!!
  • يكي IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    30 0
    حيف ما كه صادقانه يك ما وقت گذاشتيم
  • مامور سرشماری منطقه 7 IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    16 1
    همیشه به سخت ترین مشاغل ظلم میشه اتفاقا امسال به دلیل شرایط جوی خاص باید سختی کار نیز برای ماموران لحاظ شود ، این مسئولین اگه یه دقیقه خودشونو جای ما میگذاشتن حتی یک ثانیه هم در پرداخت حقوق تاخیر نمی کردن ولی افسوس که صدای ما به جایی نمیرسه و کسی پیگیر این مسائل نیست.... حدیث از معصومه که میگه پول کارگر تا عرقش خشک نشده باید داد ... باز دم خبر انلاین گرم که اعتراض ما رو منتشر کرد
  • كارشناس گروه منطقه 6 تهران IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    26 2
    آخه نامردا آدم بره كارگري بكنه بهش غذا ميدن . شما اولش گفتين كه خودتون بخورين بعدن پولشو ميديم پس كو پوله غذامون.... زير برف و بارونم مجبورمون ميكردين كار كنيم تا 30ام هم كه كار كرديم يعني 8 روز اضافه . ما از روي صداقت و علاقه كار ميكرديم از كارو درسو پايان نامه زديم تا بلكه بتونيم يك مقداري پول بدست بياريم. به خدا اين پولا خوردن نداره....
  • بدون نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    16 0
    تو رو جونه هر كسي كه دوست دارين پولمونو بدين . حداقل هر چي ميدين زودتر بدين به دردمون بخوره..
  • مامورسرشماری ازاهواز IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    13 0
    باسلام ابتدا ازخبرآنلاین تشکرمیکنم که این گزارش روتهیه کرد اگردربعضی مناطق کشورباران بوددراهوازماخاک بودآن هم 4روزپشت سرهم که زیراون خاک مابه این آقایون اعتمادکردیم صادقانه کارکردیم طوری که شبهاازکمردرد خواب نداشتیم وجالب تراین که اکثرکسانی که من میشناختم یالیسانس بودند وازاین بیکاری لعنتی واردهمچین طرحی شدن یادانشجوبودن وبرای پرداخت شهریه دانشگاه وارداین کارشدن هنوزهم هیچ مبلغی به حساب ماواریز نکردن به خداحرام است حتی اگرریالی ازاین پول ناچیز روکه میخوان بدن کم کنن موضوع قرارداد هم همونطور که توی گزارش عنوان شده برای ماهم به همون شکل بود من خودم لیسانسم ونیاززیادی به اون پول داشتم ودارم محض اطلاع آقای عادل آذر.لطفا چاپ کنید
  • سجاد نورافکن(کارشناس گروه) IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    10 2
    خیلی ممنون که اعتراض ما رو منتشر میکنید.سرشماری امسال خیلی بی نظم و بی برنامه بود.ما کار کردیم آخر سر هم کارشناسان فنی و معاونان فنی پولشو میگیرن. در ستاد ما همه کارشناسان فنی هر کدوم مدارک 10 تا ماشین رو داده بودن اما هیچ ماشینی رو در اختیار ستاد قرار نمیدادن.
  • شدم ز بیکاری مامور سرشماری IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    7 0
    بنام خدا باسلام به ما هم روزهای اخر برگه قرارداد سفید دادند تا امضا کنیم وبچه ها به اجبار و با دعوا امضا کردندو رییس سرشمار ادم بسیار بد اخلاقی بود و رفتار زشت وزننده ای با ماموران بخصوص با بازبین ها داشت وموارد دیگر که بماندو در مورد دست مزد خودتان نوشتید . از مازندران شهرستان بهشهر باسپاس
  • مامور سرشماری اصفهان CH ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
    10 0
    سلام.ممنونم از اینکه این مطلب رو قرار دادین. من در اصفهان، مامور سرشماری بودم. 485 فرم پرسشنامه خانوار هم پر کردم ولی هنوز که هنوزه هیچ مبلغی به ما ندادن.حتی شما نوشته بودین که قرارداد دادند تا امضا کنیم ولی واسه ما که حتی یه نفر هم قراردادی واسش نیومد که بخواد امضا کنه و الان هم دستمون به هیچ جا بند نیست. واقعا شرم آوره که این کارها رو میکنند. من نیاز مالی داشتم که این کارو انجام دادم وگرنه دیوانه نبودم که بیام از 8 صبح تا 7 8 شب توی این سرما برم درِ خونه های مردم و هزار تا حرف و فحش بخورم و مفت و مجانی کار کنم! بعد از 22 آبان هم به خاطر اینکه کمکی کرده باشم ستاد هم رفتم و به بازبین ها کمک کردم ولی افسوسسسس !!!
  • مهشید IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    17 0
    به نظر من که خیلی کار سختی بود خدایی حقشون نیست پولشون را ندهند.
  • کارشناس فنی واجرایی IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    16 0
    باسلام بانظر همه دوستان موافقم درجواب آقای نورافکن باید بگویم که بنده ازشماخیلی عصبانی ترم چون تفاوت حقوق معاون فنی وکارشناس فنی باکارشناس گروه فقط100000تومانه که ماهم مثل شما ازکار وزندگیمون زدیم وحدود دوماه باخلوص نیت وصادقانه بدون هیچ امکاناتی کارکردیم ودرمواردزیادی ازجیب خودم برا زیرمجموعه خودم هزینه کردم که همش پریده آخرطرح هم یه برگه سفیدرابعنوان قرارداد گذاشتند جلوی ما که امضاءکنیم.آقای عادل آذر اگه به خود شمااین همه بی حرمتی میشد چکار می کردی؟ همه بچه هایی که باخلوص نیت برای مرکز آمار کار کردند خیلی حرف دارم میدونم که گفتنشون بی فایده است.فقط شرمنده بچه هایی هستم که ازشون کار کشیدم واز این کارم به شدت پشیمونم.
  • بدون نام IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    11 0
    با سلام حالا که حرف ما به گوش هیچ کس نمی رسه لطفا شما پی گیری کنید.چند هفته ای است از پایان سرشماری 90 گذشته اما نه قراردادی با ما بسته شده و نه حقوقی به ما داده اند.از ابتدا قراربود 440000تومان حقوق اولیه باشد و بعد هرچقدر فرم بیشتر پر کردیم میزان حقوق افزایش پیدا کند اما از هیچکدام خبری نیست که نیست.و شنیدیم در قم و جهرم هم تجمعاتی در این رابطه صورت گرفته اما نتیجه ای نداشته است.لطفا با جدیت پیگیری فرمائید. با تشکر . از اصفهان
  • مامور سرشماری(منطقه 2 تبریز) IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    8 1
    در تبریز ما با اون سرما تا 28 آبان کار کردیم هیچ قراردادی هم بهمون ندادن تا امضا کنیم.هر وقت هم در مورد دستمزدا سوال کردیم گفتن مسائل مالی به ما ربطی نداره.من با جان و دل کار کردم کلی از کلاسامو زمین زدم چند بار هم بهم توهین شد.
  • بدون نام IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    8 0
    من مامور سرشماری بودم در تهران که با یکی دیگه از ماموران حوزه مشترک بودیم در خانوار های موسسه ای. در این پادگان ها اگر چه رفتار عموم مردم با ما نمیشد اما نگاه مشکوکانه و جواب با تردید و شک نظامیان و راه ندان ما در پادگان ها حداقل به مدت 10 روز و عدم هماهنگی از قبل با حفاظت فشار کار زیادی به ما تحمل کرد. و ما مجبور شدیم کل کار خود را در روز های پایانی انجام دهیم. اما فقط آمار گیری که بعد از 22 آبان انجام دادیم خوب بود . چرا؟ چون بعد از اینکه ما حوزه آماریم رو تموم کردم به منطقه بالا شهر رفتم که نیرو کم داشت و به ازا هر فرم ما 1600 تومان میگرفتیم که هر شب که میخواستیم بیایم با ما حساب میشد و من روزی 50 فرم تکمیل میکردم. فکر هم نکنم که مرکز آماری که من دیدم پولی به کسی بده مگه اینکه خوندل کنه
  • کارشناس بازبین ـ همدان IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    10 0
    سلام ما در شهرمون تا 30 آبان کار کردیم و حتی 10 روز آخر تا دقیقاً 12 شب تو ستاد کار می کردیم اما حتی یک کلمه از میزان دستمزد به ما چیزی نگفتن فقط تا تونستن ازمون کار کشیدن و گفتن کارشناس بازبین نمونه انتخاب می شه مامور نمونه انتخاب میشه و.......... جایزه اش هم یه سکه طلاست ما هم تا تونستیم رقابتی کار کردیم اینم شده نتیجه اش که هرچی پیامک می فرستم حقوقمون چی شد دیگه حتی جواب نمیدن..........اخه این انصافه من الان اینجا دارم میزان حقوقارو می بینم مطمئن نیستم واقعا ما همین مبلغو می گیریم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    12 0
    پیامبر فرمودن کارگر تا عرقش خشک نشده باید دستمزدشو داد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    9 0
    با سلام لطفا به گوش همه برسونيد ما كه صادقانه برا سرشماري نفوس ومسكن90،پا جلو گذاشتيم،آيا كمترين حق ما اين نبود كه شمام با ما صادقانه رفتار كنيد،به قول شما،ما آينده ساز اين كشوريم،حيف نيست ما رو از خدمت به كشورمون نااميد بكنيد؟ ما سربازان گمنام ايرانيم،با ما به اين باشيد
  • بدون نام IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    8 0
    با سلام لطفا به آمارگيران عاجز بيكس كمك كنيد، بخدا برا پولش،نياز داريم.شما برديد،هرچي شد بديد
  • بدون نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
    10 0
    من مامور سرشماری هستم حدود 200برگه اضافه پر کردم واقعا زیر برف و بارون انگشتامون یخ میزد از بچه و درسو همه زندگی زدیم مریض شدیم حالا میگن که اضافه حقوق نمیدن من شدیدا گریه کردم و کسی را که مسول است حلال نمی کنم چون به ما قول اضافه حقوق داده بودن
  • حسن IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
    7 0
    رئیس ستاد ما روز خداحافظی گفت: حقوق بازبین طفلی کمتر از همست حقوق مامور میشه حدود 650 هزار تومن حقوق کارشناس گروه 50 60 تومن بیشتره کارشناس بازبین 700 خورده ای و... با احتساب پول ناهار و کلاسها و رفت و آمد کلاسها. ما هم قراردادمون سفید بود امضا کردیم و جواب اعتراضمون رو اینجوری دادند که اول و آخر حرف فرمانداری ثبت میشه و توافقی نیست. اگر هم این قرارداد مقدارش الآن مشخص بود نمیشد تغییرش داد و اعتراضی کرد. خودم تو مشهد کارشناس گروه بودم. تا الآن 100 تومنش واریز شده به حسابم.
  • کارشناس گروه روستایی IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
    8 0
    دوستان عزیزم من هم خواستم به نوبه خودم باشما دردودل کنم چراکه ما در یکی از شهرستان های ترکمن صحرا که گمیشانه آمار میگرفتیم روستاها رو که خبر ندارین سگهای ولگرد از خود آدمها زیادند هر روز که میرفتیم علاوه بر غذای خودمون یه مقدار غذا هم واسه فریب سگها میبردیم واقعا وحشتناک بود سرآخرهم یکی از بچه های آمارگیر منو گاز گرفت خودم هم چون حوزه آماریمون زیاد بود آمار میگرفتم وگرنه کارشناس گروه که کارش این نیست کلی هم باید با راننده ها که همکاری نمیکردند سروکله میزدیم حالا اونا ازما بیشتر گرفتند مارو پیاده میکردند و آخر روز برمیگشتند! حالا خودتان قضاوت کنید آیا این رسمشه مگه عاشق چشم و ابروی هم دیگه هستیم! جلوتر هم قضیه انتخابات رو داریم کلی نیرو واسه همکاری هم لازم دارندچطور میخوان ...؟!
  • مامور سرشماری IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
    9 0
    گفتن حقوق500000تومانه که اونم باید400خانوار پرمیکردین (مشکل ما چیه که خودشون بد تقسیم کردن ی حوزه 520 تا داره ی حوزه 300 تا)من بعد تموم کردن حوزه خودم(318تا)سه تا بلوک ازسه حوزه دیگه هم زدم بازم به 400 تا نرسید.حالامیگن حقوقتون کم میشه.این که بگذره ی قرارداد سفید(دیروز)که فقط تاریخ زده بود اونم تاریخ 3 تا 23 آبان (که تا27رفتیم) دادن امضا کنیم میگیم چرا تاریخش اینجوریه؟میگه بخش نامه از بالا اومده این تقصیر شماست کارتونو دیر تموم کردین. حالا پول کاری که کردیم رو بدن پول غذا و چترو دستکش پیشکش. آقای عادل آذر54هزار مامور بوده هیچی شکایت نداشتین که نشد حرف شکایتا نرسیده به گوش جناب. حالا بقیه مشکلا هم بگذره از سرویس و خود آمارگیری(که جا نمیشه بنویسم)...
  • کارشناس گروه IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
    12 0
    اگر واقعا مطمئن بودم كه اين حقوق رو واقعا براي همه تعيين كردن و اين تاخير در پرداخت واسه واريز نشدن پول از طرف اون بالايي هاست دلم نمي سوخت اما چيزي كه بيشتر از همه منو آزار ميده اينه كه نكنه اين وسطا كسايي پول مارو بالا كشيدن و با باقي موندش تا اونجايي كه بشه دارن كار ميكنن دلمون خوش بود كه حداقل تو اين اين كار همه چي شفاف باشه و از اين کار ها نباشه چرا اون مسئولاي رده بالا ميزان حقوق و زمان واريزشو دقيقا اعلام نمي كنن وقتي پرداخت حقوقشون اين طور باشه واي به حال نتايج آمارگيري!!!
  • کارشناس مسئول فنی IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
    9 1
    باور نید حالا خیلی پشیمونم از ظلمی که به اعضای گروهم کردم و نگذاشتم فرمی نادرست پر بشه و محجبور شدن بنده های خدا تا 9 شب آمارگیری کنند
  • كارشناس گروه IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    8 0
    واقعا متاسفم براي اين آقايان و براي خودم كه دانشجوي ترم آخر مهندسي صنايعم و از درس و كار و زندگي خودم زدم و در بدترين شرايط جوي و در بدترين مكان از لحاظ همكاري مردم(شهرك غرب حوزه 419-420-421-422) حاضر بودم و خداوند "عادل" شاهد بود كه بنده با چه سختي كارم رو انجام دادم و به پايان بردم. اين حق خوريها خوردن نداره و در اين كشور پايان نخواهد داشت. واي به حال اونايي كه حق الناس به گردنشونه از همين تعدد مبلغها (400-800)هزار ميشه فهميد چه خبره تو اين سازمان آمار. والسلام
  • مامورطفلک IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    11 0
    منم مامور سرشماری بودم.با نیت 700 تومن کارمو شروع کردم و حوزمم تموم کردم ورفتم کمکی برای بچه های دیگه.400 خونوارمم زدمو حتی واسه ستاد مرام گذاشتمو از وقتم با اینکه کنکور ارشد داشتم گذشتم.توی اون سرما هزاربار درخوونه ی غایبی ها رفتم ونذاشتم یه خونوار ازقلم بیفته.این همه که سعی کردم کارم خوب باشه حقم نبود این کلاهه گندرو سرم بذارن!بخدا من توی منطقه های پایین شهر مشهد که حتی فکرشم نمیکردم قدم اونجابذارم ماموربودم و یه دختر تنها رو درنظربگیرین که با چه ادمایی برخورد میکنه البته مردم خوب زیادی داشت ولی همه که خوب نیستن.من واقعا این بیست وچهار روز بدترین اتفاقا برام افتادو گذاشتم به عنوان تجربه زندگیم ولی حالا که نامردی میکنن واینقدر راحت زیرحرفشون میزنن پشیمونم که رفتم .باید اون دنیا جواب بدن
  • مامورسرشماری جوانرود IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    7 0
    باسلام .من هم مامور سرشماری بودم با مدرک فوق لیسانس که مجبور بودم با وجود تحصیلات ناعالی درست عین گداها در خونه منازل برم و حتی در مواردی هم مورد فحش و ناسزا وبی حرمتی قرار گیرم فقط بخاطر اینکه بیکارم و مجبور بودم یه جوری کارداشته باشم وقسطهای دانشگاه رو بدم اما تا حالا فقط 100000تومن به حسابمون ریختن و انگار قراره دیگه پولی ندن تو را به خدا حرف ما را که حق است به گوش مسوولان برسونید ما فقط حقمون میخایم نه بیشتر خاخیرتان بدهد.
    • کارشناس گروه IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
      4 0
      به ما همین 100000 تومن هم ندادن
  • کارشناس بازبین ـ همدان IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    10 0
    این حقوقا دست کیه؟؟؟؟؟؟؟؟ چطوره واسه بعضی ها 100 تومن ریختن به حساب اما ما حتی نمی دونیم دستمزدامون چقدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این چه معنی می تونه داشته باشه ؟ !!!!1
  • مامور سرشماری IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    4 9
    خداشاهده هیچ کدوم از امار درست نخواهد بود وقتی مامور ناراضی باشه من از 420 فرم پرکرده حتی یدونه هم کامل و صحیح تحویل ندادم و همه را بیکار و بی سواد زدم.فقط اسم و شماره ملی ها رو وارد کردم بقیه را شب خواهر کرچکترم تو خونه پر میکرد
    • کارشناس IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
      11 2
      دوست عزیز چرا کل مجموعه ایی که زحمت کشیدن و سرشماری کردن زیر سئوال می برید هیچم اینجوری نیست خدا شاهده ما با جون دل کار کردیم و با تمام وجود و حساسیت رو این آمار تمر کز کرده بودیم . می دونم از روی حرص و بدقولی وسئولین این حرف رو زدی و الا ...
  • کارشناس گروه IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
    9 0
    دوستان عزیز همتون خسته نباشید می دونم که هرکدام در هر قسمتی از این سرشماری سختی های مخصوص به خودتون را داشتید ولی بدقولی مسئولین خستگی کار روبه تن همه چسبوند خداوند حق ما رو ازشون بگیره از عادل آذر که فردی است دانشگاهی و متدین چنین خلف وعده ایی بسیا بعید بود متاسفم
  • دختری آمارگیر IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
    8 2
    سلام وخسته نباشید به همه دوستانی که در این طرح زحمت کشیدن منم امارگیر بودم واقعاروزهای سخت و خاطره انگیزی بود یه روز تو یه کوچه از بس سرد بود وآفتاب نبود دستام کبود وخشک مثل مرده شده بودم بعدم مریض شدم اماباز زیر باران شدید هم کار میکردیم.من حوزمو روز 13 آبان بستم غایبهای حوزم هم که صفر کردم کمک به بقیه بچه هاتاروزاخر و وعده اینکه هرکی فعال باشه حقوقش بیشتره هی بیشتر کار میکردم وحتی واسه بازبینی هم رفتم کمک اما هنوز فقط 100 تومن به حسابم ریختن! نگران نباشید نمیتونن حق مارو بخورن پولمونو میدن توکل بر خداکنید ایام محرمه التماس دعادارم از همه شما که واسه دولت صادقانه خدمت کردین... اجرتون با امام حسین
  • مامور سر شماری IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    8 0
    سلام من تو یه حوزه ای که مثلا شهری بود شروع به کار کردم ولی خدا می دونه چند بار برای فهرست کردن خونه های خالی و اقامتگاه های دوم که مطمعن بودم کسی اونجا زندگی نمی کنه کوه و دره بالا و پایین رفتم. تازه سه چهار بار نزدیک بود سگ بهم حمله کنه ولی خدا کمکم کرد که الان زنده هستم. توی کلاسها می گفتن دستمزد مامور بالای 600 تومنه بعد گفتن بین 500 تا550 تومنه و 50 تومن هم به عنوتن پول غذا می دن، بعدا گفتن 50 تومن هم به عنوتن پول شارژ موبایل و چکمه می دن که بعدا گفتن 15 تومنه( آخه کدوم آدم ناخن خشکی پول شارژش تو این 20 روز به اضافه پول ارزون ترین چکمه می شه 15 هزار تومن؟؟!!!) حالا هیچی... بعد از همه اینا بازم طبق قرارداد که 500 تومن بود پول ندادن و به هرکی هرچی مرامشون بود دادن! کی راضیه؟!!
  • مامور سرشماری IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    11 0
    بابا بازم به بعضیاتون یه پولی دادن. توی این یزد هنوز پول که ندادن هیچ تازه گفتند تا آخر آذر روی این پول حساب نکنین.
  • 67 IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    17 0
    شگفتا.رد پای دزد دهکده ی ما بر روی برفها چقدر شبیه چکمه های کدخداست.خدا قوت میگم به همه اونایی که تو این مدت کفش پولادی به پا کردن و کوچه،محله های شهرشون رو پیمودن.حالا واسه چی؟واسه یه چیزی به اسم سرشماری نفوس و مسکن.جونم واستون بگه روز اول اینقدر از سابقه کار و دستمزد و ملی بودن این کار گفتن که ما گفتیم از شما به یک اشاره از ما به سر دویدن.سرتونو درد نیارم اومدیم تو گود دیدیم بابا عجب دویدنیه.اگه کیلومتر به پامون بسته بودن تا آخر طرح گارانتیمون تموم شده بود.حالا طرح رو انجام دادیم مث دسته گل تحویلشون دادیم،رسیده موقع دودوتا چهارتاکردن هیچ کس جوابگوی ما نیست.خلاصش کنم از فرماندار گرفته تا بقیه مسولین سراغ هر کی هم میریم جوابگوی ما نیست.به قول معروف :دست ما کوتاه و خرما بر نخیل.
  • بدون نام IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    13 0
    ممنون از اینکه دقیقا مورد ها رو یکی به یکی و واقعیت ها رو مطرح کردید!دستمزد ما هم اگه مثل همون3000 میلیارد نشه خوبه راستش دیگه به مسئولان اجرایی سرشماری بد بین شدم یعنی حقوق ماموران اینقدر سنگینه که از پرداختش طفره میرن!یا از سال 85 تا حالا یعنی تورم نداشتیم که حقوق رو کم کردن!به جای حل مسائل اجتماعی اینم حتما باید اضافه کرد به 1000مسئله اجتماعی جامعه!
  • مامور سرشماری IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    12 0
    ممنون. هنوز که خبری از دستمزدمون نشده ! غرب تهران
  • کارشناس گروه ابادان IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    15 0
    چطوره واسه بعضی ها 100 تومن ریختن به حساب اما ما حتی نمی دونیم دستمزدامون چقدره؟؟؟؟؟این چه معنی می تونه داشته باشه ؟ !!!! همه به ما میگن گول خوردید
  • مامور ابادان IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    13 0
    ما تا حالا پولی ندیدیم
  • خرزو خان IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    7 6
    تو سایت خبر فارسی خبر از پرداخت حقوق ماموران تهرانی اومده من که نتونستم کامل بخونم احتمالا خبر موثقی نیست اگه کسی از اقای ترکی پول گرفته یعنی به حسابش واریزشده صداشو در بیاره بی زحمت
  • فاطمه IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
    10 1
    سلام ٰٰ، من تو طرح سرشماری امسال بازبین بودم. این همه زحمت کشیدیم هنوزم که هنوزه حقوقمون رو پرداخت نکردن. روز اولی که رفتیم سرکلاس ازمون شماره حساب گرفتن گفتن علی الحساب مبلغی رو به حسابمون می ریزن اما تا امروز که هیچ خبری نشده.
  • کارشناس گروه دیواندره IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    6 0
    یه سری به سایتشون بزنید متوجه میشد........انگار نه انگار سرشماری 90یم بوده...
  • کارشناس گروه IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    7 0
    پس کی میدین این پوله مارو... یک ماهه سرشماری تموم شده. اگه کارگری میکردیم هم بیشتر در می آوردیم و هم اینکه پولمونو در جا میگرفتیم.نکنه بودجه تموم شده. پولمونو بدین ما لازم داریم
  • کارشناس گروه IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    5 0
    خدا خيرتون بده كه اعتراض ما رو منتشر كردين.اقای عادل شمارو به خدا قسم میدم پول مارو بدین.آخه چرا پول مارو نمیدین؟
  • بدون نام IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    6 0
    کارشناس گروه ، سلام ضمن عرض خسته نباشید به همه ماموران سرشماری و بقیه برو بچه ها ، آقا پول ما رو که تا حالا ندادن هیچ یکی یه تشکر خشک و خالی هم از ما نکرد. مگه بد کردیم یه باری از روی دوش دولت برداشتیم.
  • مامورسرشماری IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    6 0
    سلام من هم مامور سرشماری منطقه 20تهران ناحیه 5 شهرری بودم خدا میدونه گهگاهی تا ساعت 10 شب برای اینکه یه عده نبودن مراجعه میکردم مسیرم هم اپارتمانی بود وباید پله هارو بالا پایین می اومدم ضمن اینکه اصلا امکانات به درستی تقسیم نشده بود خلف وعده ای زیاد عدم شفافیت موضوع حقوق وقرارداد ونحوه انتخاب کارشناسان گروه وعدم اطلاع خیلی از مامرین بخاطر این موضوع ودر اخر کار هم به این شکل زننده که با امارگیرها دارن برخورد میکنند اینو یادم رفت بعضی وقتها برای مرتب کردن ودرستی امار تا صبح بیدار می موندم وصبح ساعت 8 باز برا امار میرفتم .دراخر کار به همه دوستان پیشنهاد میکنم که برای شکایت از امار وان کسانی که این برنامه رو سرما پیاده کردن به دادگاه مراجعه کنیم.علی از شهرری
  • 00 IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    6 0
    کارشناس بازبین ، تهران ما مثل گل تو گلدون (خر تو گل)تا ساعت 10 شب ستاد می موندیم برگه درست میکردیم اما هنوز بعد از حدود یک ماه هنوز پولمون رو ندادن راستی حقوق ما چقدره؟کسی خبر داره؟
  • ندا IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    6 0
    سلام من در منطقه بالاشهر تبریز مامور بودم به ما گفتن حقوق تون 700 تومنه منم انگیزه گرفتم به خدا ما تو تبریز از سرما یخ زدیم گفتن حقوق اضافی میدن الانم هیچ کسی نیست به ما بگه کی حقوقارو میدن
    • مهدی IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
      2 0
      حالا جالب اینجاست یکی از فامیلای ما پشتیبان سرشماری بود تو فرمانداری میگه پول ماروهم هنوز ندادن
  • بدون نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    6 0
    به ما گفتن تا آخر آذر حقوقتون رو می دیم
  • کارشناس گروه بندرعباس IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    5 0
    این همه زحمت کشیدیم هفته آخر تا ساعت 10-11 شب کار کردیم ولی همون 100000 تومان که باید ماه قبل بهمون می دادن رو تا هنوز به ما ندادن. تو این دوره اصلا مدیریت خوبی نداشتن. تازه بعد از یه ماه هفته قبل گفتن بیایید فرمانداری شماره حسابتون مشکل پیدا کرده. هنوزم که خبری از دستمزد نیست.
  • کارشناس IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
    3 0
    دوستان در خبر ها خوندم که حقوق ماموران سرشماری استان گلستان در این روز ها پرداخت میشه یا شده! از دوستانی که در استان گلستان یا دیگر نقاط کشور آمارگیری کرده اند خواهشمندم که اگر وجهی دریافت کرده اند در این مکان اطلاع بدهند
  • کارشناس مسئول فنی اجرایی IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
    6 0
    دوستان از طریق یکی از دوستانم در مرکز آمار مطلع شده ام که هنوز از حقوق خبری نیست و اصلا مشخص نیست کی داده شود !
  • نیلوفر IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    7 0
    سلام! چه عجب یه سایتی پیدا کردیم که در مورد حقوق ماام صحبت بشه !!!!!!!!! تو این یه ماهه سرشماری هرچی کلاس داشتیم پیچوندیم اخرشم هیچی به هیچی. حقوقمون که از 600 700 تومن رسید به 400 تومن . تا الانم که هیشکی به روی خودش نیاورده باید حقوق مارم بدن . تو سایت امارم که هیچ حرفی از مامورای سرشماری و حقوقشون نیست. تو قراردادی که امضا کردیم هم که نوشته بود خبری از سابق کاری که قولشو داده بودن نیست. دیگه ادم چی میتونه بگه درمورد این همه مسئولیت پذیری و خوش قولی!!!!!!!!!!
  • هدی IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    7 0
    ۲۳ آذر ۱۳۹۰ (۱۹:۵۸ب.ظ) آغاز پرداخت حق الزحمه رده هاي اجرايي ستادهاي سرشماري استان خراسان رضوي خبرگزاری موج
  • بدون نام IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    5 0
    با سلام من یکی از ماموران سرشماری ام حداقل برای استان های سرد سیر مثل چهارمحال و بختیاری هزینه گرمایشی قائل میشدید؟با حجم کار زیاد حقوق خیلی کم بود ما از موبایل های شخصیمون هم استفاده میکردیم سفر استانی رییس جمهوری را داشتیم حتی ماشین ها را از ما گرفتند مناطق روستایی بودیم با مینی بوس فرستادنمان. سرگروه رسیدگی به ما نمیتوانست بکند.حداقل مناطق روستایی را سختی کار میدادید؟ حالا خودتان قضاوت کنید؟
  • مامور سرشماری اصفهان GB ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    7 0
    امروز 26 آذرماه.34 روز از اتمام سرشماری گذشته و یک ریال هم هنوز پرداخت نشده.از خبرآنلاین خواهش میکنیم فقط نظرات مارو منعکس نکنه، حداقل خبرنگارش رو بفرسته و یه مصاحبه ای داشته باشند از این مسئولان آمار، ببینند کی میخوان پول مارو بدن.
  • گروه اقتصادی خبرآنلاین IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    7 0
    دوستان عزیز، ما همچنان پیگیر مصاحبه با مسوولان مرکز آمار ایران هستیم.
  • كارشناس IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    6 0
    سلام همگي خسته نباشيد "توجه توجه " ولي من ميگم بيايد سعي كنيم حداقلم كه شده يه كاري كنيم يكي پيدا بشه صدامونو بشنوه بيايد قضيه رو رسانه اي كنيم وقتي تعداد زيادي به يكي از اين اخبارها كه سامانه sms دارند پيام بدن اونا هم ميرن دنبالشون بايد قضيه رو رسانه اي كرد. بچه ها همه چيزشون مشكل داره حتي اون قراردادشونم مشكل داره اصلا قرارداد نبايد طرف اول قرارداد شخص حقيقي باشه بايد به اسم مركز آمار باشه در صورتي كه تو اينجا طرف اول يه شخص مي باشد .
  • احمدي IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    2 0
    با سلام خدمت همه دوستان . من مأمور سرشماري حوزه شهري نايين بودم. از نحوه تعيين مأمور و كارشناس و بازبين كه هيچي نگم بهتتره. من نمودونم مگه تو شهر خودمون مگه كارشناس نقشه و مسءول فني پيدا نميشه كه از استان اينها را مي فرستند كه حتي اطلاعات جزيي در مورد شهر ندارند جالبه يك حوزه به من داده بودند كه نقشه اش مال سال 85 بود. و گفتند اين حوزه بيش از 300 خانوار نداره. من در ابتدا به آن ها گفتند اگر حتي يك نفر يك روز هم در نايين ساكن باشه مي دونه اين قسمت بيش از 500 خانوارداره چون اين قسمت ها نوز ساز و آپارتماني هست. تازه اگر محدود به همين بود يك چيزي . مسئله اينجا بود كه كسي حوزه باغ ها و مرغداري هاي تا 5 كيلومتر حومه شهر ررا نيز در بر داشت.
  • احمدي IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    3 0
    حال ما كه از صبح ساعت 7.5 تا 5 بعد از ظهر كار مي كرديم. بعد اذان مغرب هم تا ساعت 8 تو سرما و تاريكي و با ماشين شخصي سر حوزه بوديم . حالا غيبتي و نحوه برخورد بماند. چند روزي هم كه برف مي آمد من در قسمت بيرون شهر كار مي كردم خودرو به ما ندادند و با ماشين شخصي تو برف و گل جاده خاكي كار مي كرديم. كه حتي وقتي براي اصلاح نقشه با آن ها تماس مي گرفتيمو مي گفتند امروز مسئولين مرخصي هستند چون هوا سرده. يك چيز جالب تر اينكه طول دو هفته كلاس پذيرايي برقرار بود اما در حين عمليات همه چيز تعطيل يود. مسئله ديگر اين بود كه مسئولين فني بيشتر هواي بازبين ها را داشتند تا مءمورين و تا اتفاقي پيش مي آمد تلفن را برداشته و هرچه مي خواستند بار مامور بيچاره مي كردند .
  • احمدي IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    3 1
    حال واقعيت اين بود كه بازيبين و مسئول توي ستاد پشت ميز پاي بخاري و دستشويي و ميه و چاي نشسته يك اورد ناشتايي به مامور ميده يا به قول معروف بيرون گود نشستند ميگن لنگش كن. آخر سر هم بعد از 20 روز كاركرد 15 ساعته توي حوزه به ما ميگن حوزه عقبه در حالي كه من 380 به بالا فرم تا اون موقع گرفتم هنوزم 200 تا ديگه هست . اينقدر بهشون غر زدم تا مجبور شدن اون نفراتي را كه 270 تا 280 تا فرم بيشتر پر نكرده بودند 10 روزي بود تو خونه لم داده بود يك 8 تايي را بفرستند حوزه را تموم كنيم. يك نكته جالب اين بود كه ما مجبور بوديم بعضي اوقات 10 تا 15 دقيقه با موبايل اطلاعات بگيريم. اون وقت مسئول اصفهاني با موبايلش يك تك به ستاد ميزد تا زنگش بزنند. حالا كه حرف از هزينه شد بذار فاكتور هزينه هام هم بگم:
  • احمدي IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    5 0
    موبايل 40000 تومان بنزين 30000 هزينه تعمير ماشين 30000 جريمه ماشين كه مقصرش ستاد بوده 4000 كفش ولباس 40000 و.......... درضمن حالا هزينه بيمه مامورين جاي خود دارد.
  • علیدادی< اهواز IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    5 0
    هه هه! بخدا ما جوونا تو این مملکت پشیزی نمی ارزیم ! هیچکس نبود بپرسه این همه جوون واسه چی از درسو مشقشون زدن! بخدا بی انصافیه<پیامبر میگه تا عرق کارگر خشک نشده باید پولشو داد> من نمره کلاسیم از 30<<<< 29 شد کتبیبم بالا 90 / الانم 520 خانوار تحویل دادم بخش روستاییم بودم. اگه 1000 تومنم ازم بخورن راضی نیستم/ من نمیدونم حکمت کار خدا کجای این کاره؟ شاید.............!
    • کارشناس گروه IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
      2 0
      از کارشناس فنی تون نپرسیدی ؟شاید اونا بدونن
  • مامور زحمت کش وطن IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    1 0
    حالا می گن کار امارگیری توی کشورهای دیگه اختیاریه وبابت این کار دولت هایشان پولی نمیدن مثل اینکه اینها هم میخوان یه جوری ماست مالی کنن وپول کسی را ندن بابا ما اگه میدونستیم این کار رایگانه کهنمی اومدیم به این کار این پولها خوردن نداره بخدا ظلم خوب نیست
  • خبر آنلاین تشکر تشکر زنده باشی IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
    0 0
    تو را بخدا حق وحقوق ما را پیگیری کنید از خبر آنلاین نهایت تشکر را داریم.واقعا دست مریزاد خسته نباشید توروخدا نذارین حق این جوان های بدبخت را بخورن .این بود وعده ایجاد 2.5 میلیون شغل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تشکر فراوان
  • مامور سرشماری از شهرکرد IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
    2 0
    با سلام من یکی از ماموران سرشماری هستم.من مامور حوزه روستایی بودم.شرایط ما خیلی سخت بود.پیاده روی های زیاد در کوچه های خاکی و بابارش باران کوچه های گلی و برفی بودند هزینه کفش و لباس گرم قایل میشدید.همزمان با سفر ریاست جمهوری ماشین ها را از ما گرفتند و ما را با مینی بوس سر حوزه هایمان میبردند.ساعتها طول میکشد تا با پیاده روی به حوزه مان میرسیدیم.گارشناس گروه نمی توانست به ما رسیدگی کند. گردوخاک زیاد بود. و حیواناتی مثل سگ مارا اذیت میکردند.باید فرقی بین ماموران شهری و روستایی قایل میشدید.باتشکر اگه حرف ما را به گوش مسیولین برسانید.
  • کارشناس گروه شهرکرد IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    5 1
    فرمانداری چهارشنبه 24 آذر به ما پیام داد که پنج شنبه بریم قرار دادها را امضا کنیم گفتن تا آخر همین هفته پول ها را می ریزیم به حسابتون حقوق کارشناس گروه ها را 550 هزار تومان و مامورها را 500 هزار تومان در قرار داد مشخص کرده بودن
    • کارشناس از اهواز IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
      3 0
      همین هفته یعنی کی؟به ما هیچی نگفتن
  • هدی IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    6 0
    آییننامه نحوه پرداخت حق الزحمه در طرحهای آمارگیری ابلاغ شد شماره 132124/47139 مورخ 3/7/ جستجو درگوگل حق الزحمه همه رده ها به اضافه هزینه ناهار (که در اصفهان از ما کم شد؟) به صورت کامل وجود دارد کلاه سرتان نرود
    • بدون نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
      5 0
      پس اکه اینطوره که حداقل بای 88000 تومان برای غذا به دستمزدها اضافه بشه
  • شهرکرد IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    4 1
    با سلام من بازبین بودم.قرارداد را با ما21 روزه با مبلغ440000تومان بستند.مگر سرشماری22 روزه نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه ما بیشتر از 22روز یعنی 25 روزه رفتیم.خواهشا این را به گوش مسولین برسانید.
  • شهرکرد-مامورسرشماری IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    5 0
    من مامور سرشماری بودم در قرارداد برایم 460000 قید شده با مراجعه به مسولین واعتراض کردن به مبلغ بهم میگند این مبلغ خوب بهتر از بیکاری در خانه است.شما قضاوت کنید در جواب حقم؟
  • کارشناس گروه IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
    5 0
    من کارشناس گروه یکی ازشهرهای بلوچستان بودم.استان ما وسعت زیادی داره واکثرشهرها و روستاها فاصله شان از هم دیگه خیلی زیاده به همین خاطر مجبور بودیم زمان زیادی رو برای رسیدن به یک ابادی آن هم در مسیرهای که صعب العبور بودند رو طی کنیم .به خاطر روحیه مهمان نوازی مردم بلوچ واستقبال گرمشان ازماموران سرشماری مشکلات کار برایمان آسان میشد.کاش مسئولین ومجریان طرح هم میزبانان خوبی بودند!!!اجر خدمت صادقانه کارشناس فنی گروه مانیز باخدا.چون بنده خدا درتمام مدت سرشماری خورد وخوراک وجای خواب دونفر ازماموران سرشماری که محل سکونت شان یه شهردیگه بودند روشخصا تقبل کرد.
  • آمارگيري از تربت حيدريه IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
    20 0
    سلام دوستان وارد ديماه شديم هنوز كه واسه ما هم نريختن.يه نكته جالب مي خواستم بگم.تو ايام كلاسهاي سرشماري فرماندارمون با همكاراش وارد شدن و ميخواست با سوالي ما رو به اهميت سرشماري رهنمون كنه.تو صحبتاش گفت كه ديگه نبايد منتظر باشيد دولت براتون شغل ايجاد كنه خودتون برويدوكارآفريني كنيد.بچه ها هم از نبود فرست شغلي و وجود سهميه هاي استخدامي خانواده شهدا گلايه كردند.در انتها من به ايشان عرض كردم كه بالغ بر 90درصد افرادي كه در سرشماري حاضر شدند متولدين دهه60 هستندوشما از دولت بخواهيد با توجه به مشكلات اين دهه كه همه جوره فشار رو متحمل شدند،حداقل با افزايش سن استخدامي و نگاه ويژه فرصت زندگي بدهند.ايشان عنوان كردند كه همون موقع كه نسل شما در خانه هاتون شكل مي گرفت ما در جبهه حضور داشتيم.شما چي ميگي
  • بازبین IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
    6 0
    توی بوشهر هم همینطور بوده 24 آذر به ما گفتن برای امضای قرارداد برید فرمانداری قرارداد هم از تازیخ سوم تا بیست و چهارم بود در صورتی که سرشماری تا تاریخ بیست و فتم تمدید شده بود و باید دو روز هم برای بسته بندی اضاف می کردن. ما از ساعت 7 صبح تا 11 شب در ستاد کار می کردیم، حتی ساعتای استراحتان را واقعا این است حق ما: مامور 500 تومن سرگروه 550 تومن بازبین 440 تومن کارشناس بازبین 520 تومن پس اون وعده هایی که استاندار داد چی شد؟ من که حلال نمی کنم. حالا برای سرشماری 95 منتظر نیرو باشید. مطمئنم با این بدقولی هاتون هیچکی توی این طرح شرکت نمی کنه.
    • بی نام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
      1 0
      با سلام خدمت همه دوستان من بار اولیه که میخوام توی سرشماری سال 95 شرکت کنم ولی با این حرفهایی که زده شد منصرف شدم
  • جواد IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
    2 0
    سلام منم ایین نامه را دیدم اگه برای عقد قراداد هم مراجعه کرده باشید بالای قراداد ها هم نوشته شده براساس ایین نامه مصوب بهشماره نامه ذکر شده وبا تاریخ مصوب 3/7 اما فرمانداری ها خود هرچه کرم کند ...
  • بدون نام IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
    5 0
    من تو ارومیه مامور سرشماری بودم با توجه به شرایط سخت کاری در روستا و همچنین سرمای زودرس وحشتناکه امسال انصاف نبود که همچین اجحافی در حقمون بشه به هرچی که اعتقاد دارین انصاف نیست اینهمه جوون که اکثرشونم دانشجو یا تحصیل کرده هستن و از روی ناچاری و بی پولی این کارو قبول کردن واینهمه زحمت کشیدن بلا تکلیف بمونن
  • مامور سرشماری IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
    7 0
    خدا خیرتون نده که یک ماه وقت گذاشتیم اما تا الان 03/10/1390 هیچی بهمون ندادن.من دانشجو هستم کلی روی این پول حساب کرده بودم که شهریه دانشگاه رو بدم امام پنجم امتحان اولیم هست و منم شهریه رو واریز نکردم پس بنابر این نمیتونم توی امتحانات شرکت کتم.واقعا اینجا چه کسی جواب گو هست. بخدا قسم ندارم.ندارررم. آهای آقایی که اون بالا نشستی ندارم اینو میفهمی.درک کن.
  • بدون نام IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    5 0
    سلام اینجا هم کسی حق الزحمه ایی نگرفت حتی صد هزار تومان که در بعضی شهرها واریز کردند! فعلا که مسئولین در حال اعتراضند !
  • کارشناس مسئول IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    2 0
    ادامه : که کل پول به حساب فرمانداری واریز شده است و ما نیز طریق یکی از دوستان و بوسیله ی اسناد موجود مطلع شدیم که مرکز آمار درست می گوید و همه ی وجوه به طور کامل به فرمانداری پرداخت گردیده پینوشت: اذعان فرمانداری به دیر رساندن قرارداد ها درست است و مسئولین مرکز آمار آن را قبول کردند مرکز آمار قول داد که از تمامی حقوق ما دفاع کرده و ذره ای از حق ما فروگذار نخواهد شد یکی از کارمندان فرمانداری اعلام کرد که فعلا ما درگیر ساز و کار انتخابات هستیم و نیروهای ما فرصت بررسی حقوق را ندارند مرکز آمار اعلام کرد امکان دارد فرمانداری بعلت کمبود نیروی بررسی کنندهپول ناهار و ... را دیرتر بدهد که با وجود نادرست بودن این عمل اگر کمی فاصله طولانی شود مسئولین مرکز آمار پیگیری خواهند کرد
  • کارشناس مسئول IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    2 0
    ادامه: فرمانداری اعلام کرد که در قرارداد ها حرفی از میزان پول ناهار و .. نیامده پس ما پولی پرداخت نخواهیم کرد ولی برای تایید گفته ی خود حاضر به نشان دادن قرارداد به ما نشد ولی مرکز آمار این را تکذیب کرد و اعلام کرد هم در قرارداد آورده شده و هم پولش پرداخت شده و اسناد و مدارک هم موجود بود در پایان آقای عادل آذر نیز قول دادند که تا پایان هفته ی جاری حقوق پرداخت شود ولی از اضافه کاری و .. حرفی نزدند و رفتند!
  • بدون نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    4 0
    حقوقارو كي ميدددددددددددددددددددددددددددددددددن
  • کارشناس گروه IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    2 0
    شهر من نیکشهر یکی از شهرهای جنوبی بلوچستان است.بعد ازپایان سرشماری گفتندفعلا فرماندار نداریم هروقت فرماندار اومد پولتون رو میدیم-جالب اینجاست که شهرمون چندین ماه است فرماندار نداره ومعلوم هم نیست کی اونو معرفی کنن؟!پس ما هم مثل خیلی ها منتظر پولمونیم. دعای امارگیرهای شهرمون اومدن فرماندارمونه آمین!!!
  • آمار گيري ازتربت حيدريه IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    8 0
    خبر آن لاين عزيز ممنون از پيگيريت اما من و دوستان من خواستار روشن شدن وضعيتتمان هستيم.پيش كشيدن بحث انتخابات واسه ما دليل خوبي نيست .دوستان در فرمانداري ها يك ماه حقوق خودشون رو دير تر دريافت كنند ووقتشون رو بذارن واسه انتخابات.
  • کارشناس گروه IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
    2 0
    من از استان فارس هستم زنگ میزنم فرمانداری میگن از از مرکز استان باید به حسابتون بریزن و به ما ربطی نداره!!!! به مدیر اجرای ستاد که خودش شیراز زنگ میزنیم هر دفه میگه فردا پسفردا میریزن به حسابتون!!! بابا هرچی می خواین بدید زودتر بدین اگه پول لازم نداشتیم که یک ماه و نیم خدمونو الاف شما نمیکردیم
  • کارشناس گروه بندرعباس IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    3 0
    با سلام به همکاران عزیز و تشکر از خبر آنلاین خوشبختانه این هفته 300000 تومان به حساب همه عوامل اجرایی بندرعباس واریز شد و قراره باقیمونده اش رو هم هفته آینده بدن. دیروز هم برای اعتراض عده ای از بچه ها رفتن فرمانداری و مسئولان قول دادن که علاوه بر دستمزد ها هزینه غذا که بین 80 تا 100 هزار تومان میشه رو هم پرداخت کنن. ولی متاسفانه بر خلاف وعده های قبلی قراره 5 درصد مالیات هم کم بشه!
  • خراسان رضوی IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    8 1
    کاش منم مثل دوستام فقط اسم خانوار رو می پرسیدم و بقیشو از خودم پر می کردم. من که راضی نیستم فکر نکنم کسی دیگه هم راضی باشه.54هزار نفرو گول زدن. ضمنا درصد خطای این سرشماری مطمئنا بالای 20 هست. کاش برای دفعه بعد مردم یادشون بمونه این کارشونو.
  • ّاران IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    4 0
    پس چی شد این چندر غاز؟ توی بوشهر هنوز 1000 تومن هم به حساب ما نریختن لطفا پیگیری کنید.
  • مامور بدبخت سرشماری IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    12 0
    سلام.من همون ماموری هستم که هفتادمیلیونیمین نفرو سرشماری کردم.امروز7/10/90 هنوز خبری از پولمون نیست.به ما گفته بودن حقوق بین 600تا 800 هزار تومن حالا میگن 400 تومن!!!اگه مرد بودن از اول میگفتن 400 میدیم ما هم به اندازه 400 براشون کار میکردیم حیف ما مامورا که اکثرا هم دانشجو بودیم با جون و دل براشون کار کردیم.به خدا زیر بارون و برف فرم پر میکردیم.
  • کارشناس گروه بینوا IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    8 1
    امروز 7 دی ماه 1390 همین الان حسابم رو چک کردم پولی واریز نشده خدا رو شکر من وجدانم راحته اصلا به مامور هام سختگیری نکردم . میدونستم یه روزی میرسه که تمام عوامل اون طرح از کارشون پشیمون میشن و میگن کاش شرکت نکرده بودیم
  • بدون نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
    2 6
    سلام دوستان دیگه پیام ندید فایدهای ندارد هیچ کس به فکر تون نیست سکوت خودش بهترین شکایته
  • بینوا IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
    9 0
    سازمان آمار ،آقای آذر فکر زمستان دیگر نیستی بخدا این بچه ها زحمت کشیدند با یان کار شما کاری کردی که در سرشماری 95کسی نیاد باید خودت و معاونهایت ایران را تنهایی سرشماری بکنید.
  • بی نشان IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
    5 0
    کی گفته سکوت بهترین شکایته؟ سکوت واسه کسی که چیزی میفهمه بهترین شکایته کاش میفهمیدن چه زجری کشیدیم تو سرما
  • خراسان رضوي IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
    6 0
    مركز آمار ميگه پول آمار در اختيار استانداري ها قرار گرفته .پس بايد صبر كنيم استانداران محترم از گود انتخابات بيرون بياند وحساباي شخصيشون يه چك بكنن اگه مصلحت دونستند پول آمار گيرا رو واريز كنند.
  • تربت حيدريه IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
    4 0
    دوستان من رفتم تو سايت مركز آمار كامنت زير رو گذاشتم.نظرتون رو اعلام بفرماييد. در دومين ماه پس از سرشماري 90 بسر ميبريم.اما متاسفانه از پرداخت حق الزحمه ماموران خبري نيست.اين عدم اقدام بموقع وجهه آن سازمان محترم رو جريحه دار نموده.شنيده ها حاك از اين ست كه بودجه اين طرح در اختياراستاندري ها قرار گرفته،پس اگر چونين است اقدام عاجل از در پيگيري آن لازم بنظر مي رسد. باتشكر
  • مامور بدبخت سرشماری IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
    15 0
    دوستان امروز 10/10/90 بالاخره پول مارو ریختن.میدونید چقدر؟؟؟؟!!!!!! 398000 تومن.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی با اون 100 تومن قبلی تازه شد مبلغ ناچیز قرارداد!!!!! اقا به خدا ازمون کلاهبرداری کردن. پس پول اون فرم های اضافه که زدیم چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حق چترو دستکشو اینا چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟ پول شارژهایی که استفاده کردیم چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پول غذامون چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پول کرایی هایی که دادیم تا سر حوزه برسیم چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به خدا این کلاه برداریه یکی به دادمون برسه تو روزه روشن دارن حقمونو میخورن
  • مامور نجف آبادی IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
    9 1
    امروز 11دی هست اما خبری نیست !!!:((((
  • خوزستان IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
    8 0
    اینجا هم هیچی به هیچی بچه ها کی شماره ی تماس با اخبار 20:30 رو داره ؟
  • امین IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
    11 0
    من از آمار گیرای تبریزم.طی یه حادثه در تاریخ 15آبای پای من شکست (به علت شدید برف سر خوردم)آقایان گفتند بیمه ای وبرو بیمارستان درمان کن وفاکتور بیار پول بگیر.خلاصه هزینه درمان من 60000تومان شد که با اون پا کار کردم و400 خوانوار نوشتم.و قتی فاکتورارو بردم بیمه آسیا گفتند مرکز آمار بد قولی کرده و مسئله دادگاهی شده و پولی در کار نیست بخدا این هارو حلال نخواهم کرد.
  • مامور سرشماری هستم IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
    6 0
    مامور سرشماری شهر میانه یکی از شهرای آذربایجان شرقی هستم الان هفدهم دی ماهه و ما هنوز دستمزد سرشماریو نگرفتیم حتی مشخص هم نمیکنن کی میدن!!!
  • خراسان رضوي IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
    7 0
    ما ماموران سرشماري از متوليان محترم خواهشمنديم حقوق معوقه ما رو بر اساس نرخ ارز آبان ماه هرچه سريع تر واريز كنند .واگر نه جنبش اشغال مركز آمار رو شاخه حركت آمار گيرا خواهد بود تازه اگه به عيد نوروز هم بكشه عيدي هم ضميمه مطالباتمونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
    7 0
    من دیگه پشت دستمو داغ کردم.دیگه غلط بکنم سمت آمار برم با این دستمزد دادنشون
  • مامور سرشماری اصفهان GB ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
    1 2
    پول من رو همین امروز ریختن. 485 فرم رو پر کرده بودم. 626 هزار تومن واریز شده!
    • حسن IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
      1 0
      دو روز پیش حقوق ما رو واریز کردن من منطقه هفت مشهد بودم سر گروه بودم 510 هزار تومن تعجب میکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نکنه خبرائیه!؟ هر چی هست زیرسر فرمانداری مشهده. یکی از مامورام که 512 تا فرم2 از حوزه خودش و 40 تا کمکی برای حوزه دیگه زده بود هم 590 تومن گرفته!
  • کارشناس بازبین IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    1 0
    پول ماروهم بالاخره ریختن 516500!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3500 تومن مالیات کم شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! برای 30 روز کار بدون تعطیلی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 12 جلسه کلاس از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • کارشناس بازبین اصفهان GB ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    1 0
    واسه منم 10 روز پیش تازه پول رو ریختن. 520 هزار تومن! :(
  • بدون نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    2 0
    بنده کارشناس گروه آمارگیر تهران بودم هنوز 570 هزار تومان پول وسیله ی نقلیه ی بنده واریز نشده به خدا من بنزین میزدم به ماشینم با هوا که راه نمی رفت که! کی میخواید پولمون رو بدید خستمون کردید دیگه اه!
  • یه بنده خدا IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    1 1
    فقط می خواستم با دستمزدم یه سفر کربلا برم که انقدر پیچوندن که امسالم جا موندم خدا خیرشون نده یه کارشناس گروه-یاعلی
  • کوروش A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    1 0
    من میخواستم امسال شرکت کنم ولی حالا منصرف شدم.بخاطر 600تومن اونم دیر میدن ارزش نداره تو سرما یکماه تا شب کار کنم.کارخونه میرم بهتره.
  • الیزا IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    2 0
    سلام. من دوجا خوندم حقوق امسال دو و سیصده درسته یا شایعس؟ اخه یکی بالا گفته ششصد؟ برا ماشین شخصی چقد میگن؟ در کل می ارزه بریم لطفا جواب بدید پولشو دیر بدن مهمنیس فقط میدن؟؟
  • محمد غلامی ساوه IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    3 0
    بنده قصد شرکت در سر شماری 95 به عنوان مامور آمار داشته ام حتی امروز زنگ زدن گفتن کارت ملی و شناسنامه و سفته را بیاورید ولی این مطالب بالا را خانده ام دیگه تصمیم به مامور شدن را ندارم حتی اگر 3 میلیون بدن
  • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    1 0
    سلام من سال90مامور سرشماری بودم روزانه 3 ساعت کار میکردم روزای تعطیل 10 ساعت 390 تا فرم پر کردم برام 490 تومان دادند 100تومان بعد اتمام کار بقیشو 2ماه بعد حقوقارو میدن ولی کمی دیر میدند امسال با تبلت هست کار کمی سختر هست باید خیلی دقت کنیم چون بازبین نداریم به ما گفتن حقوق حداقل 2تومن
  • پشیمان از ثبت نام شهرکرد IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
    1 0
    من هم ثبت نام کردم برای سرشماری امسال اما با خوندن نظرات بیخیال 2300وعده داده شدم
  • بی نام EU ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    1 0
    دوستان ایا کارت پایان خ لازم داره؟ اگر الانم فرصت هست ثبت نام کرد باید کجا برم دقیقاً
  • حامد A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
    1 0
    سلام خسته نباشید یه سوال داشتم ایا این مامورهای سرشمار جمعه ها هم میرن برا سرشماری؟؟
  • مامور سرشماری۹۵ IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
    3 1
    سلام.ظاهرا دوباره داره تاریخ تکرار میشه.این بار با قراردادهای متفاوت بین شهری و هیچگونه شفافیت در پرداخت.وقتی ثبت نام کردیم دو میلیون و سیصد گفتن خالص پرداخت میشه...به ما شفاهی گفتن ۱۰٪ مالیات کم میشه،تاریخ پرداخت نداره و هزار تا بند من دراوردی دیگه با زمان ۵۰ روزه قرارداد...لطفا از شما تقاضا میکنم اجازه ندین دوباره این اتفاق تکرار بشه..با تشکر
  • مامور سال 1390 A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    سال 90 كاركرديم و500دادن امسال هم اگه ميدونستم دوميليون سيصد ميدن حتما شرکت ميکردم بلاخره ازهيچي وخونه نشستن بهتره بند pكه نداشتيم استخدام بشيم ويه عمربخوريم وبخوابيم بخدا خسته شدم ازبس سربي پولي باشوهرم جروبحث كرديم..
  • اکرم از زنجان IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
    0 0
    من کارشناس فنی و اجرایی بودم امسال. حتی از مبلغ قراردادمون هم کمتر بهمون دادن ، از طرفی پول ۱۰ روز کلاسهارو هم ندادن و همچنین دو هفته قبل از شروع سرشماری یعنی از ۱۲ مهر تا ۲۵ مهر تو ستادهای سرشماری مستقر بودیم تا اقدام به ثبت سرشماری اینترنتی مراجعین بکنیم ، حتی این مدت رو هم باهامون حساب نکردن. نمیدونم مرکز آمار پولهارو کم واریز کرده یا مراکز استانها از پولها کم کردن. در هر صورت دستمزدها کم بود.
  • وحید/مامور آمارگیر 1395از ملارد IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
    0 0
    سلام به ما اواخر کار 450 ریختن به حسابمون در حالی که تو سایت برای ثبت نام مبلغ 2300000هزار تومن ذکر شده بود الان نزدیک 2 ماه هست و هیچ خبری از پول نیست ،بنده خدا بچه های امارگیر نمیدونن کی جوابگویه خلف وعده هاست من به نوبه خودم از خبر آنلاین تشکر میکنم که این موضوع رو تو سایتشون مطرح کردن در حالی که خبرگزاری های دیگه هیچ مطلبی ازین بابت من ندیدم ازشون
  • بی نام A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
    0 0
    سلام اگه یه کارمند یک ماه حقوقش رونگیره چه اتفاقی میفته الان حدود دوماهه ازپایان سرشماری میگذره اما ازپرداختی هیچ خبری نیست هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست که چه زمانی واریز میشه که ماموران ازبلاتکلیفی دربیایند
  • بی نام IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    0 0
    با سلام .ازحساب من بابت سرشماری هر نفر 100 تومن کم شده کسی میتونه جواب بده با چه مجوزی این کارانجام شده