سامانه اورژانس ویژه ناشنوایان در اهواز راه‌اندازی شد

عارف اصل شرهانی سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز  از راه‌اندازی سامانه اورژانس ویژه خدمات‌رسانی به ناشنوایان در اهواز خبر داد.

عارف اصل شرهانی سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مصاحبه با خبرآنلاین گفت :صبح امروز (۱۷ دی‌ماه) سامانه اورژانس ویژه ناشنوایان در اهواز با شماره ۳۰۰۷۱۹۷۰۱۱۵ برای ۲ هزار ناشنوا به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با توجه به حجم کار، فرسودگی آمبولانس‌ها و کمبود نیرو، سرویس خدمات‌رسانی به ناشنوایان فعلا برای ۲ هزار نفر از ناشنوایان خوزستان و تنها در اهواز اجرا شده است.

وی در ادامه با اشاره به امکانات در اختیار اورژانس گفت : ما در حال حاضر به غیر از شهرهای آبادان ، شوشتر ، دزفول و بهبهبان در 9 ماهه امسال حدود 215000 تماس ورودی داشته ایم که از این تعداد 90000 مورد آن منجر به انجام ماموریت شده است و این حالا اورژانس ناشنوایان نیز به این موارد روزانه اضافه خواهد شد.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز درباره نحوه تماس ناشنوایان با این اورژانس گفت : این ارتباط بصورت کامل با پیامک انجام میشود و اداره بهزیستی اهواز آموزش لازم و نیز موارد احتیاطی را برای راه اندازی این اورژانس را به ناشنوایان داده است.

شرهانی در ادامه گفت : با توجه بهاینکه ما چهارمین استان در کشور هستیم که توانستیم این سرویس اورژانس را برای ناشنوایان فعال کنیم ، انتظار داریم تا در سالهای آینده با اضافه شدن امکانات و نیز تجهیزات هم به تعداد ناشنوایان عزیز برای استفاده از این سامانه افزوده خواهد شد و هم در سایر شهرهای خوزستان این سرویس فعال خواهد شد.

وی در پایان گفت: کلیه خدمات این سامانه، به صورت رایگان از خدمات اورژانس استفاده کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1857914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =