مهر نوشت:

محمد حسن ابوترابی فرد معاون قوانین مجلس با اشاره به رویکرد آژانس بین المللی انرژی اتمی در قبال ایران و بررسی موضوع همکاری ایران با آژانس در مجلس گفت: هم اکنون مجلس شورای اسلامی اراده ای برای خروج از آژانس انرژی اتمی و دیگر سازمان های بین المللی ندارد.
وی به آینده همکاری های ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی اشاره کرد و گفت: باید همه تلاش خود را به کار بگیریم تا تاثیر گذاری مان در آژانس افزایش پیدا کند.
 معاون قوانین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران باید جبهه غیر متعدها را منسجم کند و با افزایش وزن این جبهه پافشاری بیشتری بر مواضع خود داشته باشد اظهار داشت: اقدامات اخیر آمریکایی ها و غرب علیه ایران مغرضانه است و باید تلاش کنیم با آنها مقابله کنیم.
گفتني است، رئیس مجلس در جلسه علنی هفته گذشته مجلس خواستار رسیدگی کمیسیون امنیت ملی مجلس به بررسی و تجدید نظر در حضور ایران در معاهده ان پی تی شده بود.
شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی شب گذشته تحت فشار آمریکا قطعنامه ای را با 32 رای از 35 عضو این شورا علیه فعالیت های هسته ای ایران و با استناد به ادعاهای جعلی در گزارش مدیر کل آژانس به تصویب رساند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185567

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =