صدرنشینی موقت استقلال؛ پایان شیرین نیم‌فصل پرحاشیه آبی‌ها

در هفته پانزدهم لیگ برتر استقلال با نتیجه ۲ بر یک پیکان را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (شنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید. آرمین سهرابیان و پیمان بابایی در این بازی برای استقلال و امیر شهیم برای پیکان گل زدند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان،کوین یامگا، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و آرمان رمضانی.

ترکیب پیکان: محمد ناصری، امیرحسین صدقی، علی اکبر رنجبر، امیر طاهر، محمد جواد آزاده، مجتبی حقدوست، محمد حسین فلاح، غلامرضا ثابت ایمانی، منصور باقری، سامان نریمان جهان و حامد پاکدل

دقیقه ۹: ارسال توپ به محوطه جریمه استقلال با اشتباه کوین یامگا باعث شد تا حامد پاکدل با سر ضربه‌ای بزند که سیدحسین حسینی آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۰: آرمین سهرابیان روی ارسال توپ از ضربه ایستگاهی دروازه پیکان را باز کرد، ولی کمک داور به نشانه آفساید پرچم خود را بالا برده بود.

دقیقه ۲۵: شوت سرکش سامان نریمان جهان پس از برخورد به مدافع استقلال به کرنر رفت.

دقیقه ۴۷: ارسال مهدی مهدی پور از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی حوالی نقطه پنالتی همراه شد که ضربه او با واکنش تماشایی ناصری راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۰: ارسال ضربه کاشته مهدی پور را آرمین سهرابیان با ضربه سر روانه دروازه میهمان کرد که ناصری با واکنشی دیدنی، توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۱: ارسال کرنر مهدی مهدی پور به آرمین سهرابیان رسید و او با یک ضربه سر محکم و پر قدرت موفق شد دروازه ناصری را باز کند.

دقیقه ۷۲: روی اشتباه نریمان جهان و توپ گیری عالی امید حامدی فر در میانه میدان، پیمان بابایی صاحب توپ شد و او توانست با عبور از میان مدافعان پیکان، ضربه اش را به زیبایی وارد دروازه کند و اختلاف را افزایش دهد.

دقیقه ۷۵: پیکان صاحب ضربه کاشته شد که شوت محکم و زمینی منصور باقری به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۸۶: گوستاوو بلانکو از سمت چپ حرکت خوبی را آغاز کرد و پاس او با عبور از پیمان بابایی به مهدی پور رسید که ضربه او به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۸۷: سیدحسین حسینی با دبل سیو تماشایی، مانع از گلزنی حریف شد. روی اشتباه یامگا، فلاح وارد محوطه جریمه شد که شوت محکم او را حسینی با پا دفع کرد. در ادامه توپ به صالحی رسید و ارسال او به روی دروازه با ضربه سر دیدنی امیر شهیم همراه شد که باز هم حسینی با واکنشی تماشایی آن را دور کرد.

دقیقه ۴+۹۰: پیکانی‌ها روی غافلگیری بازیکنان استقلال توپ را در اختیار گرفتند و امیر شهیم از روی ارسال زمینی مهرداد بایرامی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1854722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =