یقه‌گیری و توهین در مجلس به روایت مهاجری/ آقای قالیباف، شفاف‌سازی کنید

فعال رسانه‌ای اصولگرا خطاب به رئیس مجلس نوشت: اطلاع دارید که یکی از نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، در یکی از کریدورهای پارلمان توسط فردی که هویتش را نمی دانم، به حالت توهین آمیزی یقه گیری شده و به دیوار کوبیده می شود تا پاسخ دهد چرا اقدامی را که قرار بوده انجام بدهد، انجام نداده؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا، در کانال تلگرامی خود نوشت:

جناب آقای قالیباف! با سلام

اطلاع دارید که یکی از نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، در یکی از کریدورهای پارلمان توسط فردی که هویتش را نمی دانم، به حالت توهین آمیزی یقه گیری شده و به دیوار کوبیده می شود تا پاسخ دهد چرا اقدامی را که قرار بوده انجام بدهد، انجام نداده؟

اگر مطمئن بودم رسانه ای نکردن این اتفاق می تواند مفید باشد قطعا آن را محرمانه به اطلاع می رساندم اما چون تکرار چنین اتفاقاتی بسیار خطرناک است و کتمان آن می تواند به تکرارش بینجامد، ناگزیر از انتشارش شدم.

مقتضی است با توجه به اینکه احتمالا دوربینهای مداربسته،حادثه را ضبط کرده اند، درباره موضوع شفاف سازی کنید تا معلوم شود فردی که به خود جرات داده با خشونت با یک نماینده برخورد کند کیست؟ چه سمتی دارد؟ با اجازه چه کسی وارد پارلمان شده؟ از نماینده مورد نظر چه می خواسته؟ به هدف خودش رسیده؟...

ایام ریاست مستدام

۲۱۹۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1852431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =