براد پیت اعلام کرد در سن 50 سالگی از بازیگری خداحافظی می‌کند و حالا باید سه سال صبر کرد تا دید او به این تصمیم پایبند می‌ماند یا خیر.

به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر مطرح هالیوودی در گفت‌وگو با برنامه «60 دقیقه» در استرالیا گفت حالا 47 ساله است و فقط دوست دارد تا سه سال دیگر در این شغل باقی بماند.
 
او در جواب به این سوال که پس از بازنشستگی چه کار می‌خواهد انجام دهد، گفت: «واقعا نمی‌دانم.» و افزود: «از تهیه‌کنندگی لذت می‌برم و فکر کنم به مرحله اجرا رساندن داستان‌ها کار دشوارتری باشد.»
 
پیت برای معرفی فیلم جدیدش «مانیبال» در استرالیا بود، این فیلم داستان یک تیم بیسبال است و از همین حالا یکی از بخت‌های اسکار شناخته می‌شود.
 
این بازیگر که شاید تا سه سال دیگر فقط تهیه‌کننده شود، با این کار ناآشنا نیست؛ او تهیه‌کننده چندین و چند فیلم از جمله «مانیبال»، «درخت زندگی»، «بزن بهادر»، «همسر مسافر زمان»، «کشتن جسی جیمز به دست ریچارد فورد بزدل» و «جنگ جهانی زد» با موضوع زامبی‌ها است که به زودی روی پرده می‌رود.
 
پیت در گفت‌وگویی که اخیرا با مجله فرهنگی «ساندی تایمز» انجام داد نیز گفته بود به دوران «ازکارافتادگی» نزدیک می‌شود. «با اینکه یکی دو کار هست که دوست دارم انجام دهم، اما مطمئنا آماده بازی در نقش پیرمردی غرغرو شده‌ام.»
 
او درمورد سوپراستار بودن گفت: «تا هفت هشت سالی نمی‌توانستم با این قضیه کنار بیایم. نمی‌دانستم چه کار باید انجام دهم. اصلا کار راحتی نبود. راستش قبل از بازیگر شدن به این مسئله فکر نکرده بودم. سینما را دوست داشتم و می‌خواستم بخشی از آن باشم.»
 
پیت درمورد اولین تست بازیگر خود گفت: «روز بعد از تست تماس گرفتم و پرسیدم چطور بودم، بهم گفتند «تا حالا فکر کردی یک سری به کلاس بازیگری بزنی؟» یعنی اینکه افتضاح بودم، به خودم گفتم همین هم پیشرفت است و تلاش کردم.»
 
بازیگر «هفت» و «آقا و خانم اسمیت» در «60 دقیقه» گفت: «من و آنجلینا جولی دوست داریم بچه‌های بیشتری داشته باشیم.» و افزود از بزرگ کرده بچه‌ها خسته نمی‌شوند و وقتی در خانه است خیلی دوست دارد در کنار بچه‌ها برای آنها شام درست کند.
 
این زوج در حال حاضر شش فرزند دارند که سه تای آنها فرزندخوانده هستند.
 
بی‌بی‌سی / 14 نوامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
57241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =