نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمی‌توانیم برای مردم تعیین تکلیف کنیم که چه کسی اصولگراست و دیگری نیست تنها رهبری است که شاخص اصولگرایی را مشخص می‌کند. <BR> <BR>

به گزارش خبرآنلاين، اسدالله بادامچيان در گردهمايي اصناف و بازاريان در مسجد امام خميني(ره) بازار با تبريک عيد سعيد غدير خم اظهار كرد: عيد غدير در منظر شيعيان عيد الاکبر و روز اکمال نعمت الهي بر زمينيان است، دين ما همان دين حضرت محمد(ص)، علي (ع) و امامان و در زمان غيبت امام خميني و رهبري است، آنان‌که امام و رهبري را از هم جدا مي‌دانند بدانند آن کساني که ملت ايران را در اين سال‌ها از انواع و اقسام بحران‌ها نجات دادند، امام خميني و رهبري بودند.

نماينده مردم تهران در مجلس افزود: اصل ولايت است که مشخص کننده تمامي امور زندگي ماست، ايشان از هر کس تبري جست ما هم تبري مي‌جوئيم. معيار ما گذشته افراد نيست، بايد ديد ولي امر مسلمين امروز در برابر افراد چه موضعي دارند. داشتن عقل در ديانت بسيار مساله مهمي است در اصول کافي قبل از هر بحث ديگري مساله عقل و جهل ذکر شده است. تبعيت از ولايت فقيه نيز بر اساس عقل، خرد و فهم است. اگر رجايي، رجايي شد فقط بخاطر عقل و تدبيرش بود که از زمان نخست وزيري تا رياست جمهوري قاطعانه بر مساله ولايت فقيه و اطاعت‌پذيري تاکيد داشت.

بادامچيان گفت: همه ما انسان‌ها داراي ديدگاه‌هاي مختلفي هستيم و بعضا با يکديگر اختلاف سليقه نيز داريم در اين اختلاف‌ها بايد يکنفر باشد تا وحدت را نگه دارد و در واقع آن فرد کسي نيست، جز ولي فقيه که بر تمام مسائل اشراف کامل دارد.

اين نماينده مجلس ادامه داد: مسوولان ما نيز بايد بدانند ملت ايران به هر آنچه آقا بگويد عمل مي‌کنند، اگر چه بعضي از پست‌ها مانند رياست‌جمهوري بر اساس قانون اساسي نفر دوم کشور هستند، ولي شريعت و دينداري به ما تبعيت مطلق از رهبري را سفارش مي‌کند، ما از کساني حمايت مي‌کنيم که پشت رهبري حرکت نمايند نه جلو و نه حتي در کنار ايشان.

بادامچيان خاطرنشان كرد: در مورد انتخابات پيش‌رو نيز بايد توجه داشت که با بازي‌هاي نمايشي و روبروي هم قرار دادن دو گروه به موفقيت نخواهند رسيد. بايد به آن‌ها گفت اگر شما نباشيد آيا مردم مجلس را تشکيل نمي‌دهند، بايد همه اين منيت‌ها را کنار گذارند و با پيروي از رهبري و ولايت مطلق فقيه در کنار مردم به آباداني کشور فکر کنند.

اين نماينده مجلس تصريح كرد: تهديدهاي خارجي همگي از پايه غلط است. بحثي که امروز به راه انداختند، در مورد حمله اسرائيل به ايران بسيار بي پايه است، زيرا تا آن‌ها بخواهند نيروهاي خود را در مرزهاي ما مستقر نمايند مطمئنا اسرائيل محو خواهد شد و تنها با ارتش توپخانه ايران لشگر آمريکا نيز به عقب رانده خواهد شد.

بادامچيان در پايان گفت: اين حمله‌ها و تهديدها دائمي است و بنده اميدوارم بتوانيم با تبعيت کامل از رهبري در برابر اين مسائل مانند گذشته ايستادگي نمايئم تا آزادي و افتخار را به ديگر کشورها صادر كنيم.

/212 212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =