انگار جیب برخی حضرات با مثلث برمودا همسانی دارد که می توانند به طرفه العینی دکل نفتی و چندین میلیارد دلار را غیب کنند

کافی است با درج عبارت گم شدن دلار در فضای مجازی اندکی جستجو کنید و سپس کلمه ی اختلاس را به عناوین مورد نظر اضافه کنید تا خیلی ساده و راحت چشمان مبارکتان شاهد و ناظر اخباری باشد که فیک و خیالی بودنش بیشتر به واقعیت نزدیک است.

ساعت ۷:۳۰وقتی به بیمارستان رسیدیم از همسرم خواستم تا من ماشین را پارک می‌کنم به پذیرش برود و دخترم را بستری کند،چند دقیقه بعد برگشتم که دیدم هنوز روبروی در بیمارستان منتظر مانده است!پرسیدم چرا داخل نرفتید؟ گفت:کارکنان بیمارستان به دلیل عقب افتادن حقوقشان اعتراض دارند و کار نمی‌کنند! به همین دلیل هیچکدام از مسئولان اورژانس دخترمان را پذیرش نمی کنند.»

این روایتِ پدر نوزاد شش‌ماهه ایست که در بیمارستان مفید جان شیرینش را از دست داده

و اما واکنش مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره این حادثه می‌گوید:

علت اصلی مرگ نوزاد ۶ ماهه را پزشکی قانونی اعلام خواهد کرد و در صورتی که قصوری رخ داده باشد، به طور قطع با آن برخورد خواهد شد.رحیم نیا تصریح کرد: در صورتی که قصوری رخ داده باشد؛ احکامی از تعلیق موقت تا اخراج در انتظار مقصران خواهد بود، همچنین مقصران به مراجع قضایی معرفی و به پرونده آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

آنچه در پی داغدار شدن این زوج جوان جلب توجه کرده،تیتر غالب خبرگزاری ها و رسانه ها شد ،اخباری است با محوریت بررسی پزشکی قانونی و ضرورت احراز قصور یا عدم قصور کادر درمان !

کدام کادر درمان؟ همان کادر درمانی که در بحبوحه‌ی کرونا با عناوینی چون تلاشگران عرصه‌ی سلامت،مدافعان سلامت و...توصیف می‌شدند و همزمان با جانفشانی های شبانه‌روزی ایشان چالش و مسئله‌ی همیشگی این جماعت یعنی مطالبه‌ی حقوق قانونی‌اشان مطرح بوده و هست و در این حادثه نیز آنچه مورد توجه مقامات مسئول واقع نشده‌است و گویی قرار هم نیست مورد توجه قرار گیرد شنیدن درد دل کسانی است که شبانه‌روز برای درد ملت نسخه‌ می‌پیچند و در جهت رفع آلام و دردهای بیماران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

کافی است تیتر اخبار همین یک هفته‌ی گذشته را لیست کنی تا متوجه شوی عجب اوضاع منحصر به فردی در جامعه حاکم است،در کشوری که جماعت پرستار و بهیار،معلم و کارگر،بازنشسته و از کار افتاده برای مطالبه‌ی چندرغاز حقوق خویش مجبور به تحصن و دست کشیدن از کار است،خبر می‌رسد چند میلیاردر دلار گم شده است یا فلان شرکت و مقام وابسته به حاکمیت به بهانه‌ی واردات چای میلیاردها دلار به جیب می‌زند و با یک فنجان چای دبش قند پهلو کامش را شیرین می‌کند و به ریش من و آن کارگر بیچاره ای که ماه‌هاست حقوق نگرفته یا آن پرستاری که به پرداخت نشدن معوقات قانونی و تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و تبعیض‌های مزدی و حجم بالای وظایف تحمیل‌شده‌اش معترض است، می‌خندد .

پیرو انتشار خبر اختلاس و گم شدن دلارهای دولتی، با درج عبارت گم شدن دلار در فضای مجازی اندکی جستجو کردم و سپس کلمه ی اختلاس را به عناوین مورد نظر اضافه کردم از آنچه بر صفحه ی نمایشگر نقش بست این خیال به ذهنم رسید که حکمن جیب و حساب بانکی برخی حضرات با مختصات مثلث برمودا همسانی نزدیکی دارد که این حجم از دلار و ریال در مقیاس میلیارد به طرفه العینی گم می شود و خیلی زود با همان روش مثلث برمودا خبر اختلاس و گم شدن دلارها لابه لای برخی اخبار گم می شود و هیچ مقام و مسئولی پاسخگوی این حجم از بی کفایتی نیست.

البته توقع پیگیری و مراقبت از دلارهای ملت در جامعه ای که دکل نفتی گم می شود و کسی پاسخگو نیست،توقع زیادی است.

وکیل دادگستری - شیراز

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1844731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    ظاهرا داستان اینجوری که در سایتها اومده نبوده اونایی که توی حیاط بیمارستان جمع شدن همشون شیفت شب بودند و تمامی کارکنان شیفت صبح مشغول کار بودند لطفا فیلمهایی ادعای پدر دختر کوچولو را پخش کنید
  • آرمان IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    برای همینه که این دولت علاوه بر حمایت، دستمریزاد هم دارد!