کنایه میلانی‌ها به مورینیو؛ در زبان پرتغالی چگونه می‌گویند اشتباه کردم؟!

تسنیم نوشت: نشریه ورزشی چاپ میلان به سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رم بابت خودداری از اظهارنظر درباره یک موضوع خاص انتقاد کرد.

نشریه گاتزتا دلواسپورت به ژوزه مورینیو به خاطر خودداری از اظهارنظر درباره داوری بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال رم در خانه ساسولو طعنه‌ای جالب زد.

داستان از این قرار بود آقای خاص پیش از این بازی که تیمش آن را 2 بر یک برد، گفت که نگران دو نفر است؛ یکی داور و دیگری ستاره ساسولو، دومنیکو براردی؛ اولی به خاطر رویکردش در قضاوت و دومی به خاطر رویکردش در بازی. مورینیو به انتخاب متئو مارچنارو به عنوان داور مسابقه اعتراض کرد و او را فردی فاقد ثبات روانی برای قضاوت در سطح اول فوتبال ایتالیا دانست. از قضا مارچناروی 31 ساله قضاوتی بی‌عیب و نقص انجام داد و نه تنها یک پنالتی به سود رم اعلام کرد، بلکه دانیل بولوکا را به خاطر تکل بی‌محابایش روی لئاندرو پاردس اخراج کرد تا ساسولو 10 نفره شود. هر دو تصمیم مارچنارو درست بود اگرچه برای بررسی مورد دوم از VAR کمک گرفت.

به همین دلیل بسیاری از خبرنگاران منتظر بودند که در پایان بازی از مورینیو نظرش را درباره مارچنارو بپرسند اما او در انتهای مسابقه یک مصاحبه کوتاه به زبان پرتغالی با شبکه DAZN انجام داد و قبل از اینکه خبرنگاران و کارشناسان بتوانند از او سؤالی بپرسند، محل را ترک کرد.

این حرکت او با واکنشی جالب از سوی نشریه گاتزتا دلواسپورت مواجه شد. آلساندرو ووکاللی خبرنگار نشریه میلانی در تحلیل رفتار مورینیو، قبل و بعد از بازی نوشت: مورینیو یادش رفت کلمه‌ای درباره داور و VAR حرف بزند. چون قضاوت مارچنارو و دی‌بلو روی صحنه پنالتی و اخراج بولوکا کاملاً درست بود. شاید تنها چند کلمه هم کافی بود؛ مثلاً این که «اشتباه می‌کردم، کار همه اعضای تیم داور عالی بود». بیا و چیزی بگو ژوزه. در زبان پرتغالی چگونه می‌گویند اشتباه می‌کردم؟

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1844504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =