عکس l معرفی هواوی p30 پرو؛ موبایلی که باگذشت ۴ سال محبوبیتش را حفظ کرده‌است!

از مارس ۲۰۱۹ که Huawei P۳۰ Pro عرضه شد، بنابر نظرسنجی وبسایت gadget ۳۶۰ این تلفن‌همراه بهترین تلفن‌همراه اقتصادی است که غول فناوری چینی ساخته‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، Huawei P۳۰ Pro پرچمدار غول فناوری چینی است. همه‌چیز در سری P هوآوی به عکاسی مربوط می‌شود. غول چینی در ساخت این تلفن‌همراه قصد داشته‌است تا از نظر کیفیت و ویژگی‌های دوربین، از اپل، سامسونگ و سایر بازیکنان در فضای گوشی‌های رده بالا پیشی بگیرد.

پس از آزمایش سنسورها، لنزها و ویژگی‌های نرم‌افزاری منحصربه‌فرد با خانواده‌های هواوی P۱۰ و P۲۰، گوشی Huawei P۳۰ Pro، وارد بازار شد. ویژگی بارز این گوشی قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری آن است.

P۳۰ Pro هوآوی اولین تلفنی بود که دارای قابلیت زوم اپتیکال ۵X بود، این قابلیت به لطف سیستم لنز پریسکوپی آن به دست آمد. در مجموع چهار دوربین پشتی از جمله سنسور عمق ۳ بعدی Time-of-Flight و دوربین فوق عریض دارد. همچنین از قابلیت‌های باورنکردنی در نور کم از طریق دوربین اصلی برخوردار است.

P۳۰ Pro از تراشه Kirin ۹۸۰ هوآوی استفاده می‌کند.

صفحه‌نمایش Huawei P۳۰ Pro

Huawei P۳۰ Pro در کنار داشتن یک نمایشگر خمیده، از شیشه‌های پیشرفته ساخته شده از ترکیب آلومینوسیلیکات برای محافظت استفاده می‌کند که نسبت به شیشه‌های معمولی تحمل بسیار بیشتری در برابر خراشیده شدن دارند.

این نمایشگر ۶.۴۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و حاشیه‌های بسیار اندک خود و لبه‌های خمیده جلوه بسیار جذابی داشته و نسبت تصویر سینمایی ۱۹.۵:۹ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

عکس l معرفی هواوی p30 پرو؛ موبایلی که باگذشت ۴ سال محبوبیتش را حفظ کرده‌است!

رنگ‌بندی Huawei P۳۰ Pro

Huawei P۳۰ Pro، با قرارگیری رنگ‌های براق در بالا و مات در پایین، کمی به گوشی‌های گوگل پیکسل شباهت پیدا کرد و در دو رنگ جدید با نام‌های Mystic Blue و Misty Lavender عرضه شد که اولی آبی و دومی رنگی بین صورتی و بنفش است.

به طور کلی Huawei P۳۰ Pro در ۷ رنگ به بازار عرضه شده‌است.

عکس l معرفی هواوی p30 پرو؛ موبایلی که باگذشت ۴ سال محبوبیتش را حفظ کرده‌است!

همراه با موارد فوق هواوی با طراحی مقاوم گوشی موفق به دریافت استاندارد IP۶۸ برای این گوشی شده و این بدان معناست که حتی اگر هنگام شنا در استخر نیز گوشی Huawei P۳۰ Pro را در دست داشته باشید هیچ مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1844027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =