فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته گذشته (13 تا 19 آبان) منتشر شد تا مشخص شود زندگی‌نامه «لیونل مسی» توانسته رقبای دیگر را کنار بزند و در رده دوم فهرست فروش قرار بگیرد.

«برای آگاهی بیشتر از کتاب های معرفی شده در این گزارش، لطفا روی نام آثار کلیک کنید.»

 

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «چرا زن‌ها مردها را از دست می‌دهند؟» نوشته جس مک کان با ترجمه مهراوه فیروز نیز همچنان در لیست پرفروش‌ها قرار دارد. کتابی که خودش اینگونه خود را معرفی کرده است: «شماری از زنان به عنوان پاداش تلاشی که برای همسران خود می کنند، خواهان یک زندگی عاشقانه هستند و انتظار تعهد و وفاداری دارند اما در احساس ناامیدی، فریب خوردگی، سرخوردگی و شکست در روابط خود با مردان دست و پا می زنند...اگر در آغاز یک رابطه هستید، اگر ازدواج کرده اید و می خواهید کنترل امور را دوباره در دست بگیرید و پایه های زندگی تان را مستحکم کنید، اگر فریب خورده اید و به دنبال راهی برای یافتن اصول و قوانین هستید، این کتاب مناسب شماست.»

 

زندگی نامه «لیونل مسی» هم که به تازگی منتشر شده و در نمایشگاه مطبوعات عرضه شد، در رده دوم لیست پرفروش‌های این هفته ماه قرار گرفت. کتابی خواندنی از نانوشته‌ها و ناگفته‌های زندگی ستاره محبوب فوتبال جهان.

 

کتب «اینشتین چه چیزی را نمی‌دانست»  (پاسخ‌های علمی به سوالات روزمره)» نوشته رابرت ولک با ترجمه بهرام معلمی، یک مجموعه خواندنی از ‍پاسخ به سوالات روزمره و ساده پیرامونی است که با زبانی علمی اما ساده برای درک مخاطب با هر نوع دانشی جمع آوری شده است.

«سقای آب و ادب» نوشته سید مهدی شجاعی که تا به حال چندین بار تجدید چاپ شده، نیز این هفته در لیست پرفروش های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی و کتاب قرار گرفت. کتابی جذاب و خواندنی از حیات و شهادت حضرت عباس علیه السلام که نویسنده با بیانی شیوا و دلنشین روایت کرده است.

 

بر اساس این گزارش، کتاب «365روز در صحبت قرآن» نوشته دکتر حسین الهی قمشه ای نیز در رده بعدی لیست پرفروش ها قرار گرفته است. در این کتاب که 365 قطعه کوتاه و بلند از کتاب وحی برای آشنایی جوانان با تعلیمات جهانی قرآن انتخاب شده و به زبانی ساده و البته با بهره‌گیری از تفسیرهای عرفانی و نیز اشعار بزرگان ادب و عرفان توضیح داده شده است.

 

همچنین دو کتاب «یادداشت هایی از زندگی خصوصی ناصرالدین شاه» و «‍پ نه پ ‍» نیز در رده های بعدی پرفروش های این هفته «سام» قرار گرفته اند.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.
 

نام کتاب

نویسنده

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

چرا زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند؟

جس مک کان

البرز

3500

«این مشکل تو است، نه مرد!، قواعد بازی، خود را بشناسید، یافتن مرد، علاقمند کردن مرد، علاقمند نگه داشتن مرد، بستن قرارداد و حفظ ذهنیت درست» از جمله مطالب این کتاب است.

لیونل مسی

 لوکا کایولی

خبر امروز

10000

زندگی شخصی، خانوادگی و حرفه‌ای لیونل مسی در 300 صفحه این کتاب همراه با مرور خاطرات او، برخی مصاحبه‌هایش و نقل‌قول‌های بزرگان فوتبال درباره این ستاره، همچنین ناگفته‌هایی از زندگی مسی درج شده است.

اینشتین چه چیزی را نمی‌دانست

رابرت ولک

مازیار

6500

ناشر کتاب معتقد است: شما می توانید با این کتاب شگفت و گشاینده‌ دریچه‌ای گسترده به دنیای شگفتی که در آن زندگی می‌کنیم و به پاسخ بسیاری از معماها و راز و رمزهای آن پی ببرید... چرا آسمان آبی است؟ چرا شعله شمع زرد است؟ یا چرا لباس‌ها با مواد رنگ زدا سفید می‌شوند؟

سقای آب و ادب

سیدمهدی شجاعی

نیستان

6000

این کتاب شامل 10 فصل «عباس علی، عباس ام البنین، عباس عباس، عباس سکینه، عباس مواسات، عباس زینب، عباس ادب، عباس حسین، عباس فرشتگان، عباس فاطمه» است که در هر فصل رفت و برگشت روایی متعدد و متنوعی دیده می‌شود و در حرکتی سیال راویان جای به هم می‌دهند و شکست‌ها به سرعت خوانش می‌افزاید و زوایایی جدید از مفهوم را روشن می‌کند.

365 روز در صحبت قرآن

حسین الهی قمشه‌ای

سخن

18000

در این کتاب خولندنی 365 قطعه کوتاه و بلند از کتاب وحی برای آشنایی جوانان با تعلیمات جهانی قرآن انتخاب شده و به زبانی ساده و البته با بهره‌گیری از تفسیرهای عرفانی و نیز اشعار بزرگان ادب و عرفان توضیح داده شده است.

6060

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =