توازن منطقه‌ای در برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه مورد توجه جدی قرار گرفته است

ایرنا نوشت : معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه و بودجه گفت اهتمام در تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام و توجه بیشتر به توازن منطقه‌ای در برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه مورد توجه جدی قرار گرفته است.

رحمان پلیمی روز شنبه در آیین معارفه سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اهتمام در تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام و توجه بیشتر به توازن منطقه‌ای در برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه مورد توجه جدی قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: با شروع دولت سیزدهم اتفاق‌های خوبی در حوزه اقتصادی شکل گرفت و در حال پیگیری است.

محمد حسین خدابنده به تلاش‌های سازمان برنامه و بودجه در حوزه اقتصادی کشور اشاره و تصریح کرد: تخصیص اعتبارات، استفاده از ظرفیت بودجه‌های برای افزایش تولید، اصلاح ساختار بودجه و بهبود نظام بانکی از نگرش‌های مطلوب دولت سیزدهم بود که چهارمحال و بختیاری از آن بهره‌مند شد.

وی یادآور شد: پیگیری جدی برای تخصیص اعتبار ویژه طرح‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری و پروژه‌های، بهره‌مندی از ظرفیت هُلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در دستور کار رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قرار گیرد.

خدابنده اظهار داشت: توجه به توسعه همه‌جانبه و عدالت‌محور تمامی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری برای رسیدن به رشد اقتصادی متوازن استان مورد توجه جدی باشد.

گفتنی است ، در این آیین از خدمات علی شهریارپور رییس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری قدردانی و حمیدرضا منتظری به‌عنوان سرپرست این سازمان معرفی شد.

چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1843631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =