خالد مشعل خطاب به غرب: به فکر منطقه بعد از اسرائیل باشید

فارس نوشت: «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج از مرزهای فلسطین، شامگاه امروز (جمعه)، در اظهاراتی که در رسانه‌های فلسطینی منتشر شد، به تشریح دستاوردهای مقاومت طی هفته‌های اخیر پرداخت.

خالد مشعل در بخشی از اظهارات خود گفت: «بعد از ۴۹ روز تجاوز تروریستی صهیونیست‌ها و علی‌رغم شهادت برخی از رزمندگان و اعضای ارشد، حال مقاومت خوب است. تونل‌های ما، مهمات و تسلیحات ما همه سالم هستند و ما همچنان قادر به مانوردهی، شلیک موشک و حمله به تانک‌های نفوذی هستیم».

مشعل ادامه داد: «رزمدگان دلیر ما تانک‌هایی را که میلیون‌ها [دلار] ارزش دارند و مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌ هستند، با بمب‌های کوچکی  مضحکه خود کرده‌اند و بزدلان داخل این تانک‌ها را از پا در می‌آورند».

او همچنین اشاره کرد: «برخی از سیاستمداران غربی درباره «غزه‌ی بعد از حماس» بحث می‌کنند. من به آن‌ها می‌گویم وقت خود، خیال‌هایتان و رویاهایتان را تلف نکنید، طی چند سال ان‌شاءالله باید اوضاع منطقه بعد از اسرائیل را مورد بررسی قرار دهید».

خالد مشعل همچنین تاکید کرد: «حضور نیروهای بین‌المللی یا عربی برای اداره غزه را رد می‌کنیم و قهرمانان ما بخصوص نیروهای پیروز کتائب القسام این نقشه‌ها را لگدمال خواهند کرد».

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1840668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =