بانک مرکزی که تا حدودی از تبعات تخلف 3هزار میلیارد تومانی نظام بانکی کشور رها شده است، وارد بازی «شکایت از رسانه ها» شد.

رییس کل بانک مرکزی پس از افشای این پرونده، بارها توصیه کرده بود به جای واژه«اختلاس» واژه «تخلف» مورد استفاده رسانه ها یا مسئولان قرار گیرد. اکنون بانک مرکزی در صدد مجازات کسانی است که به زعم رییس کل بانک مرکزی مسبب اشاعه این واژه بوده اند.

 اداره حقوقی بانک مرکزی در رویکردی جدید، فهرستی از رسانه های منتقد این بانک را گرد آوری کرده تا آنها را برای پاسخگویی به دادگاه بکشاند. گفته می شود، سایت خبری "خبر آنلاین" و روزنامه های ، "تهران امروز"، "همشهری" واحتمالا "دنیای اقتصاد" با دستور بهمنی در این فهرست قرار گرفته اند.  

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 183841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داوود US ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    2 0
    آقا ایشان حق دارد که شکایت کند، وقتی رسانه ها عامه مردم اندازه ایشان فهم تحلیل ندارند که فرق تخلف با اختلاس را درک کنند این وظیفه مدیر و رییس بانک مرکزی است که به ضرب زور اداره حقوقی، مردم و رسانه ها را شیر فهم نماید. ضمناً یادتان باشد که ارز هم در این کشور در آرامش است و برای حل معضل اعتبارات داخلی آقایانی نشستند و سپس تصمیم گرفتند که اعتبار اسنادی داخلی فقط با طرفین دولتی امکان پذیر است و این به معنی پاک کردن صورت مسئله نیست، پس اشتباهاً در این حیطه ها هم وارد نشوید که این بار طرف حسابتان بجز از اداره حقوقی بانک مرکزی با خود رییس خواهد بود.
  • بدون نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    2 0
    ای ول. کلی خندیدم به این میگن یک روحیه قوی و خوب. شما می تونید. آفرین :دی
  • متاسف IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
    2 0
    آقای محترم اختلاس یا تخلف موضع این است که این پول از بیت المال ربوده شده است شما فقط با نوع تلفظش مشکل دارید؟ و حالا دامن رسانه ها را جسبیدید که چی را کم رنگ کنید؟