رونمایی از سند تحول روابط‌عمومی‌های استان خراسان رضوی

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: سند تحول روابط‌عمومی‌های استان با حضور استاندار خراسان رضوی، مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور و جمعی از مدیران رونمایی شد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سید ناصر نعمتی در حاشیه آئین رونمایی از سند تحول روابط‌عمومی‌های استان افزود: این سند تحول با استفاده از تجربیات خبرگان روابط عمومی، نظرات کارشناسان و همراهی تشکل‌های فعال در حوزه روابط عمومی در استان نوشته شده است.

وی ادامه داد: در بدو اقدام برای تهیه این سند از نظرخواهی مدیران روابط عمومی در استان آغاز کردیم و تلاش شد این برنامه با یک اشتراک نظر جمعی نگاشته شود.

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: از هوش مصنوعی نیز در نگارش بخش‌هایی از این سند استفاده شده است و تلاش ما این است تا بتوانیم روابط‌عمومی‌ها را با چالش‌های جدید فناوری بروز نگه داریم.

نعمتی تاکید کرد: این سند شروع یک اتفاق در روابط‌عمومی‌هاست نه پایان آن و بستری برای هم افزایی و اقدامات مشترک فراهم شده است.

وی بیان کرد: در این سند وضعیت کنونی روابط‌عمومی‌های استان مورد بررسی قرار گرفته و چالش‌های آنان پس از احصا دسته بندی و ارائه شده است و پس از آن در این سند به وضعیت مطلوبی که در قالب چشم انداز باید به آن نگاه شود، پرداختیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بیان ماموریت‌ها و اهداف بخش‌های دیگری از این سند را تشکیل داده است که تلاش شده در این بخش نگاه اصلی تحول در روابط‌عمومی‌ها و کارکردهای آنان باتوجه به فضای جدید ارتباطی باشد.

به گفته نعمتی، نظام اجرایی پیش بینی شده در این سند تحول که یک زمینه فعالیت مشترک و هم‌افزا برای روابط‌عمومی‌ها پیش‌بینی کرده است می‌تواند زمینه‌های اجرای تحولات برنامه‌ریزی شده را محقق سازد.

وی توضیح داد: هم اکنون در حال تهیه "برنامه اقدام" در برخی روابط‌عمومی‌های استان که نقش اصلی‌تری در طرح‌های تحول خراسان رضوی برعهده دارند، هستیم و نگارش این برنامه براساس سندی در حال انجام است که امروز رونمایی شد.

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی به ویژه‌نامه "باهم ساختیم" اشاره و اذعان کرد: این کار که در یک ماه گذشته تولید و منتشر شد حاصل یک کار جمعی بود که روایتِ ۲ سال کارِ دولت در استان را ارائه کرد. نعمتی به برنامه‌ریزی دوره‌های آموزشی مورد نیاز روابط‌عمومی‌های استان اشاره کرد و برگزاری دوره اول و شروع دوره جدید را در دو ماه گذشته نشانه استقبال و اهتمام به آموزش مدیران و کارشناسان این حوزه در دوره جدید دانست

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1837207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =