۱ نفر
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
یمن، خریدار محصولات رازی

مدیر بازرگانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از صادرات واکسن های مصرف پزشکی این مجموعه به کشور یمن خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «ابوالفضل معارف وند» با اشاره به حضور نماینده شرکتی از کشور یمن و برگزاری جلسه با حضور معاونان موسسه رازی، بیان کرد: این جلسه به درخواست کشور یمن و با هدف درخواست آنتی سرم های دیفتری موسسه رازی و صادرات این محصول به یمن برگزار شد.

وی افزود: با توجه به درخواست ‌ا و با هماهنگی با معاونت تحقیق و تولید فرآورده‌های بیولوژیک مقرر شد 2 هزار و 520 ویال آنتی سرم ضد دیفتری به شرکت یمنی تحویل داده شود و اقدامات لازم با حضور نمایندگان طرفین در این زمینه انجام شد.

مدیر بازرگانی موسسه رازی با بیان اینکه تاکنون صادرات فرآورده های بیولوژیک این مجموعه به کشور یمن انجام نشده بود، گفت: بر اساس هماهنگی ها و مباحث مطرح شده، صادرات سایر واکسن‌ها و فرآورده های مصرف پزشکی موسسه رازی به یمن در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: واکسن دوگانه سرخک - سرخجه، سه گانه سرخک- سرخجه - اوریون، فلج اطفال، آنتی سرم های ضد مار گزیدگی و عقرب زدگی فرآورده های هستند که در برنامه های آینده صادرات به کشور قرار گرفته اند و مذاکراتی در این خصوص انجام شده است.

معارف وند ادامه داد: با توجه به مذاکراتی که انجام شد امکان افزایش ظرفیت تنوع و میزان فرآورده های مصرف پزشکی به کشور یمن ادامه خواهد داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1835927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =