خودکفایی در تولید ورقهای فولادی با احداث بخش نورد گرم ۲ فولاد مبارکه

مدیرکل دفتر ویژه سازمان بازرسی کل کشور گفت: امیدواریم هرچه زودتر پروژه عظیم احداث نورد گرم ۲ فولاد مبارکه نیز تکمیل و به بهره‌برداری برسد و نیازهای کشور در ورق‌های فولادی به طور کامل در این مجموعه تولید شود.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سعید بابازاده در بازدید از شرکت فولاد مبارکه اصفهان اظهار کرد: آنچه که در بازدید از مجموعه فولاد مبارکه مشاهده کردم همگی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است که طی چند سال اخیر بر حمایت از تولید، اشتغال آفرینی و رشد و توسعه تاکید فرموده‌اند.

وی افزود: مدیریت خوبی که فولاد مبارکه در این کارخانه معظم ایجاد کرده است نمونه بارزی است از فکر، تلاش و مدیریت ایرانی که به نحو احسن در این مجموعه بکار گرفته شده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار است کارکنان فولاد مبارکه نشان داده‌اند با همین منابع داخلی می‌توان بهترین خروجی و بهترین ثمره را برای کشور به بار آورد.

مدیرکل دفتر ویژه سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر این که فولاد مبارکه در زمینه تولید ناخالص ملی و اشتغال آفرینی نیز نقش ارزنده‌ای ایفا کرده است، ادامه داد: طرح‌های توسعه فولاد مبارکه از جمله نیروگاه و نورد گرم شماره ۲ این شرکت در کنار سایر فعالیت‌ها موجبات رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این کارخانه بزرگ و صنعت کشور را فراهم آورده است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که در فرمایشات مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضاییه و همچنین از سوی ریاست سازمان بازرسی کل کشور بر آن تأکید شده، راهبرد حمایت از تولید و صنعتگران است و حضور امروز ما در فولاد مبارکه نیز در راستای جامه عمل پوشاندن به همین تأکیدها و حمایت حداکثری از فولاد مبارکه است.

بابازاده تأکید کرد: به‌عنوان سازمان بازرسی کل کشور مصمم هستیم که اگر در روند تولید و اجرای طرح‌های توسعه این شرکت احتمالاً مشکلی وجود داشته باشد یا از سوی سایر ارگان‌ها مانع ایجاد شده است، با تهیه گزارش‌های آسیب‌شناسی و با حمایت‌هایی که از فولاد مبارکه انجام خواهیم داد این موانع را برطرف کنیم تا همچنان شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در این مجموعه بزرگ تولیدی کشور باشیم.

عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در شرکت فولادمبارکه

وی ادامه داد: فعالیت‌های فولاد مبارکه در زمینه محیط‌زیست، استفاده بهینه از پساب‌های صنعتی و شهری، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین در زمینه خودکفایی و بومی‌سازی بسیاری از تجهیزات، احداث نیروگاه به‌منظور تأمین برق موردنیاز شرکت و به‌طورکلی اقداماتی که این شرکت، کشور را به سمت خودکفایی سوق داده است همگی جای تقدیر دارد و امیدواریم مدیریت جهادی و عالی فولاد مبارکه در سایر شرکت‌ها و سازمان‌های کشور نیز گسترش یابد.

مدیرکل دفتر ویژه سازمان بازرسی کل کشورگفت: مقام معظم رهبری همواره در فرمایشات خود بر اهمیت مدیریت جهادی و تحول‌خواه و مدیرانی که پیگیر مسائل و امور در حوزه نوآوری هستند، تأکید فرموده‌اند، موضوعی که به‌خوبی در فولاد مبارکه دیده می‌شود.

وی گفت: امیدواریم هرچه زودتر پروژه عظیم احداث نورد گرم ۲ فولاد مبارکه نیز تکمیل و به بهره‌برداری برسد و نیازهای کشور در ورق‌های فولادی به طور کامل در این مجموعه تولید شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1833720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =