نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان در دیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن قدردانی و خدا قوت به کارکنان این شرکت ، گفت: فولاد مبارکه به عنوان محور اقتصاد مقاومتی درکشور مطرح است .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین اصفهان، آيت الله  سید ابوالحسن مهدوی در ديدار با مديرعامل فولاد مبارکه ضمن قدرداني و خدا قوت به کارکنان اين شرکت ، گفت: فولاد مبارکه به عنوان محور اقتصاد مقاومتي درکشور مطرح است .

وی افزود: مدت زيادي بود مي خواستم از قطب فولاد کشور بازديدي داشته باشم که به حمدا... در اين ايام مبارک دهه کرامت که متعلق به آقا علي ابن موسي الرضا(ع) است توفيق پيدا نمودم از اين شرکت بازديدي داشته باشم. از همين جا فرصت را غنيمت شمرده و دست همهي کارکنان عزيزي که در قسمتهاي مختلف اين شرکت و شرکتهاي اقماري فولاد مبارکه کار و تلاش مينمايند را ميفشارم و تشکر قلبي خودم را ابراز مينمايم.

امام جمعه موقت اصفهان تصريح کرد: امسال طبق فرمايشات مقام معظم رهبري سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نامگذاري شد که در اين خصوص فولاد مبارکه مي تواند نقش بسزايي داشته و کشور را در قطع وابستگي به نفت کمک نمايد.اگر مقايسه ايي بين ايران و عربستان داشته باشيم متوجه مي شويم اگر اقتصاد ما مثل عربستان فقط به نفت وابسته بود با کاهش قيمت نفت در جهان ما نيز مثل اين کشور دچار بحران مي شديم ولي چون اقتصاد ما تنوع زيادي در زمينه هاي مختلف دارد ميتوانيم فرمايشات مقام معظم رهبري را جامه عمل بپوشانيم و دراين راه يکي از اين شرکتها، فولاد مبارکه است که در اين زمينه مي تواند سهم بزرگي را در اقتصاد مقاومتي ايفا نمايد.

وی دو راه براي رسيدن به اقتصاد مقاومتي توصيه نموده و ابراز داشتند: يکي اين که تمام کارکنان فولاد دست به دست هم دهند و توليد را از نظر کمي و کيفي بالا ببرند و با کسب دانش لازم پرچم جمهوري اسلامي را در سراسر دنيا به اهتزاز در آورند و ديگر اين که دقت بشود هيچ گونه خلاف شرع در هيچ بخشي انجام نشود . هر کس در فولادمبارکه وظيفه دارد در جهت اصلاح امور و اشکالات از حضور روحانيت به عنوان ديدبان انطباق کارکرد شرکت با مسائل شرعي بهره ببرد . بنابراين در همه مجموعه ها انطباق کاراجرايي با مسائل شرعي بايستي برقرار باشد و خوشبختانه در شرکت فولاد مبارکه اين امر برقرار مي باشد.

نماينده مجلس خبرگان رهبري افزود: براي ما و کشور يک افتخار است که کارکنان فولاد مبارکه همه به نحوي از مؤثرين افراد در انقلاب و در نظام چه از لحاظ سابقه جبهه، خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ... بوده اند و از مجموعهايي با اين افتخارات انتظاري جزء اين نمي توان داشت.

ايشان با تأکيد بر اين موضع که علاوه بر پيشبرد اهداف شرکت به موازات آن بايد نيازهاي معنوي کارکنان نيز تقويت شود، گفت: اين موضوع وظيفه روحانيت محترم شرکت است که مرتب در جهت تقويت ايمان، تهذيب اخلاق و احکام فقهي کارکنان تلاش نمايند.

امام جمعه موقت اصفهان در جمع نمازگزاران شرکت فولاد مبارکه نيز با اشاره به نياز جسماني و روحي انسانها، گفت: نياز جسمي بستر مي خواهد و نيازهاي روحي بصيرت. نياز جسمي را علما ما عمدتا خوراک، لباس، مسکن، ازدواج، تفريح و خواب معرفي نمودهاند ولي آيا توجه کرده ايد نياز روحي ما چيست؟

نيازهاي روحي انسانها، ايمان، اخلاق و احکام است که توصيه مي کنم به اين نيازها توجه خاص داشته باشيد و مواظب باشيد خود و خانواده هايتان از آن غافل نشويد.

آيت الله مهدوي درپايان ابراز داشت: اميداست در آينده شاهد درخشش هاي بيشتري از اين شرکت باشيم و عملکرد اين شرکت به عنوان مولود انقلاب براي ساير مجموعه ها يک الگو باشد.

گفتني است در جريان اين ديدار ضمن بازديد از خطوط توليد فولادمبارکه، با حضور در مزار شهداي گمنام به خاک سپرده شده در شرکت، ياد و خاطره اين شهيدان گرامي داشته شد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =