صدر: خاتمی تاثیرگذار است و شکی ندارم /حضور احمدی نژاد در مجمع مرتب است اما.../با آملی لاریجانی اختلاف نظر دارم

سیدمحمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره نقش سیدمحمد خاتمی در جریان اصلاحات گفت: من فکر می کنم آقای خاتمی یکی از افراد تاثیرگذار است و من شکی ندارم.

سیدمحمد صدر، عضو مجمع تشخیص و چهره شاخص اصلاح طلب در بخشی از گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، درباره نقش آملی لاریجانی در ریاست مجمع تشخیص و محمود احمدی نژاد و همچنین درباره تاثیرگذاری رئیس دولت اصلاحات در میان مردم سخن گفت.

وی درباره آملی لاریجانی توضیح داد: به نظر من جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام بسیار بسیار بالاست که طبق قانون فوق دولت، مجلس، شورای نگهبان، قانون اساسی و حتی فوق اسلام است. دلیل تشکیل مجمع از سوی امام خمینی هم این بوده که جمهوری اسلامی با بن بست مواجه نشود.

پاسخ متفاوت ابراهیم رئیسی به درخواست‌ها برای احیای برجام

باهنر: دولت اعلام نیاز کند، نظر مجمع تشخیص درباره FATF تغییر می کند /محمد صدر: اگر رئیسی از FATF دفاع کند، مجمع همکاری می کند

عضو مجمع تشخیص گفت: هر موقع یکی از این نهادها باعث شدند بن بستی در کشور ایجاد شود، مجمع باید این بن بست را از جلوی پای جمهوری اسلامی بردارد اما من معتقدم آنطور که باید و شاید از این جایگاه بالا استفاده نمی شود.

صدر ادامه داد: آقای آملی لاریجانی می‌گوید باید در چهارچوب وظایفمان عمل کنیم که اینجا اختلاف نظری بین بنده و ایشان مطرح است که به طور مثال آیا رسیدگی به مشکلات اقتصادی، سیاسی و مشکلات مردمی جزو وظایف مجمع هست یا خیر، که بنده معتقدم جزو وظایف ماست و ایشان معتقد است جزو وظایفمان نیست.

حضور مرتب احمدی نژاد در جلسات مجمع

اصلاح طلب معروف درباره فعالیت و تحرکات محمود احمدی نژاد در مجمع تشخیص و حضور در جلسات گفت: بله در جلسات شرکت می کنند، کم اظهار نظر می کنند اما حضورشان مرتب است.

صدر: خاتمی تاثیرگذار است و شکی ندارم /حضور احمدی نژاد در مجمع مرتب است اما.../با آملی لاریجانی اختلاف نظر دارم

خاتمی تاثیرگذار است و شکی ندارم

او در بخش دیگری از گفتگوی خود به نقش سیدمحمد خاتمی در جریان اصلاحات پرداخت و تصریح کرد: من فکر می کنم آقای خاتمی یکی از افراد تاثیرگذار است و من شکی ندارم. اینکه میزان و درصدش چقدر است قابل بحث است؛ به هرحال خیلی آمار دقیق و نظرسنجی دقیقی نداریم اما حتما ایشان تاثیرگذار و واقعا هم خیرخواه جمهوری اسلامی و مردم هستند.

وی افزود: پیشنهاداتی که دارند همگی در جهت منافع کشور ایران و جمهوری اسلامی است. شاید نتوانیم درصد تاثیرگذاری را دقیق بگوییم. بعضی ها به ما پیرمردها می گویند که جوانان ۲۰ و ۲۳ سال به شما و آقای خاتمی گوش نمی دهند و فکر های دیگری دارند.

صدر ادامه داد: درست و غلط بودن آن را من صحبتی ندارم ولی به محض اینکه شرایط مناسب شود فکر می کنم که همان جوانان دنبال منافع کشور و ایران هستند. وقتی حرف های خوب و سازنده و زیبا و نظریات درست را بشنوند جهتشان را اصلاح می کنند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1832830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =