کاندیداهای انتخابات درباره خواص آب هویج اظهار نظر می کنند اما مسائل سیاسی نه /همه منتظر تایید صلاحیت هستند

فعالی اصولگرا در گفتگویی با نامه نیوز از نامزدهای انتخاباتی گلایه کرد و گفت: وقتی به بعضی افراد گفته می شود چرا درباره این موضوع سیاسی اظهارنظر نمی کنید، جواب می دهد اول بگذارید تأییدصلاحیت بشوم بعدا نظرم را می گویم.

محمد مهاجری درباره سکوت حاکم بر فضای سیاسی کشور گفت: روش اینترنتی ثبت‌نام نامزدها هیجانات سیاسی و انتخاباتی را خواباند. البته خود کاندیداها نیز خیلی علاقمند نیستند که بگویند «برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردند»، با این اوصاف خیلی طبیعی است که با فضای گرم سیاسی و انتخاباتی مواجه نباشیم.

وی افزود: ۵۰ هزار نفر پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم را انجام دادند و ۳۰ هزار نفر از آنها در مرحله اول تأیید شدند اما تا امروز حدود ۶ هزار نفر ثبت نام کردند که پیش بینی می شود نهایتا ۱۵ هزار نفر فرایند ثبت نام را تکمیل کنند که تقریبا یک سوم کسانی است که پیش ثبت نام کرده بودند.

سردار سلیمانی گفته بود چه کسی رئیس‌جمهور شود در نیروی قدس سپاه نخواهد ماند؟

واکنش محمدمهاجری به اظهارات اخیر جمیله علم الهدی/ بی نمازشدن نه به دانشگاه ربط دارد،نه رشته تحصیلی دانشجویان/ چه کسانی مقصر رویگردانی از دین هستند؟

این فعال مطبوعاتی اظهار کرد: تجربه انتخابات ۱۴۰۰ به جامعه سیاسی کشور شوکی وارد کرد چون عده ای نگران هستند کاری کنند که مشمول ردصلاحیت شوند بنابراین همه اول منتظرند ببینند شورای نگهبان چه نظری درباره تأییدصلاحیت نامزدها دارد، بعدا کمی بازار انتخابات را گرم کنند.

تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: وقتی به بعضی افراد گفته می شود «چرا درباره این موضوع سیاسی اظهارنظر نمی کنید، جواب می دهد اول بگذارید تأییدصلاحیت بشوم بعدا نظرم را می گویم اما اگر الان درباره خواص آب هویج نظرم را بخواهید با کمال میل بیان می کنم» در واقع یک ملاحظه کاری زیادی به لحاظ سیاسی در بین نامزدها دیده می شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1828247

برچسب‌ها