احمد توکلی به سخنان وزیر اقتصاد که او را متهم کرده بود حرف​های وزرا را مخفیانه ضبط می​کند، پاسخ داد.

به گزارش خبرآنلاين، توکلي در جلسه بعداز ظهر امروز، بخشي از سخنان وزير اقتصاد را پخش کرد که در آن مي​گفت در نصب جهرمي دخالتي نداشته و رئيس​جمهور از او خواسته​ است که وي را براي مديرعاملي بانک صادرات منصوب کند.
وزير اقتصاد هم در سخنانش به عنوان آخرين دفاع گفت: اميدوارم در آينده اگر روز ديگري وزيري آمد با آقاي توکلي حرف زد، شک نداشته باشد که او در جيبش دارد اين مکالمات را ضبط مي​کند! البته لاريجاني به او توضيح داد که توکلي ضبط سخنان وي را از کميسيون گرفته است و اينگونه نبوده که خودش ضبط کرده باشد.
با اين حال توکلي در تذکري در پايان جلسه امروز گفت: آقاي حسيني مرا متهم کرد که ضبط صوت مي​گذارم در جيبم و صداي وزرا را ضبط مي​کنم، در حاليکه اينگونه نيست. من اين صوت را از کميسيون اصل نود گرفتم و اجازه خواستم که آن را در جلسه علني منتشر کنم.
رئيس​مجلس در پاسخ به وي گفت: من هم اين توضيح را خدمت آقاي وزير گفتم. اما شما هم اشتباه کرديد. شما فقط اجازه داشتيد اسناد کميسيون را مشاهده کنيد نه اينکه صوت را بياوريد اينجا و پخش کنيد.
توکلي در باره نظرخواهي وزير اقتصاد از وزير دادگستري که مي​گفت او براي خاوري سفارشي نکرده است، هم گفت: من تاکيد کردم که دفتر ايشان تماس گرفتند نه خودشان.
گفتني است، اسامي روح الله حسينيان، مصابحي مقدم و عليخاني به عنوان نمايندگان ناظر بر شمارش آرا قرائت شد که حسينيان به جايگاه هيات رئيسه مراجعه نکرد و جهانبخش محبي​نيا عضو هيات رئيسه خطاب به او گفت: تشريف مي​اوريد يا مامور بفرستيم خدمتتان؟
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =