رئیس جمهور گفت:حسینی از بهترین وزرای اقتصادی در ایران است.

به گزارش خبرآنلاین، احمدی نژاد در ادامه دفاعش از وزیر اقتصاد در جلسه استیضاح گفت: آقای حسینی فردی جوان است که تعامل خوبی با مجلس دراد. با آقای باهنر شوخی کردم و گفتم که 6-5 ماه است با هر وزیری که کار داریم، می​گویند در مجلس است. نصف وقت وزرا در مجلس می​گذرد و در خدمت شما هستند.
سخنان رئیس جمهور که به اینجا رسید، رئیس مجلس به او گفت: لابد وزرا جای دیگری می​روند و به شما می گویند مجلس هستند! چون اینگونه نیست که هر روز در مجلس باشند.
احمدی نژاد هم در پاسخ به او گفت: لابد کمال همنشین در آنها اثر کرده است. چون نمایندگان هم خودشان در جلسات کمیسیون ها حضور نمی یابند.
گزیده سخنان وی را در ادامه بخوانید:
·         هم ما و هم شما در فشار اقتصادی و تحریمی دنیا هستیم. ما و شما مثل هم هستیم چه فرقی می کند. باید به سمت مقابله با دشمنان پیش برویم.
·         گزارش کمیسیون اصل نود نشان داد که در دولت هیچ کس مقصر نیست و دولت خودش خواهان برخورد با ریشه​های فساد است.
·         یک اتفاقی در یک جایی افتاده که باید برخورد شود و پدرش هم در بیاید. ما هم اطلاعاتمان را به دستگاه قضایی می​دهیم. ولی اگر قاضی​ای خطا کند، رئیس قوه قضاییه به او نمی​گوید برو خود کشی کن! اصلا خودکشی در اسلام گناه است. چطور برخی می گویند که باید فرد متخلف باید برود خودکشی کند؟ راه های دیگری هم هست. از جمله اینکه ادرس غلط بدهند!
·         دولت و مجلس کوبیده شود، چه کسی سود می​برد؟ یک اتفاقی افتاده و همه برای برخورد با آن بسیج شده اند.
·         من از همه شما تشکر می​کنم. اجازه دهید که کشور از وجود آقای حسینی استفاده کند. برخی می​گویند ضعف هست، خب هست، کجا ضعف نیست؟کجای دنیا ضعف نیست؟ بنده خودم بیش از همه ضعف دارم!
·         دوستان با رای بیشتری آقای حسینی را به دولت برگردانند تا در دولت به خدمت رسانی ادامه دهد.
 
 
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • javad IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۰
    16 2
    معلوم است که چه کسی سود می برد!!! "" مردم " !!!!